Gå til innhold

Pedikyr / fotpleie sånn som det er på film...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nærmer seg slutten av denne graviditeten, og om ca 2 uker skal jeg ut i permisjon. Har lyst å unne meg selv en aldri så liten pedikyr / fotpleie på en eller annen salong i Oslo. Har ikke gjort det før, kun massasje/spa-behandling av rygg og ansikt. Kunne tenke meg å invitere med meg min søster som jeg ser så altfor lite av. Men siden jeg ikke har prøvd pedikyr før; jeg ser for meg slik det er på filmer der venninner sitter på rekke og rad og får pedikyr-behandling mens de skravler i vei om alt mulig rart mellom himmel og jord. Finnes det sånne steder in-real life? Noen som har vært på en salong her i Oslo (gjerne Majorstua-området) der en kan sitte sammen og få pedikyr-behandling???

Videoannonse
Annonse
Gjest -Truseløs-
Skrevet

Har ikke fått pedikyr i Norge, så vet ikke hva som er mulig. Men i USA satt vi ved siden av hverandre to stykker. I Norge vet jeg kun om her på vårt lille sted, og der er det enerom såvidt meg bekjent. Google det og se.

Skrevet

Har du problemer med føttene? Hard hud? Torner? Tykke negler? Da bør du gå til fotterapeut, som har minimum 3 års utdannelse, har du bare lyst på litt kos og negelakk, kan du gå til fotpleier, som kan ha et kurs bak seg i utdannelse... Hos fotterapeut sitter du alene med terapeut, fotterapeuter er helsepersonell, og har taushetsplikt. Det har ikke fotpleiere, så mulig du kan finne steder dær man kan sitte flere sammen, det er bare å ringe de forskjellige plassene å spørre... Hilsen fotterapeut :)

Skrevet

Har du problemer med føttene? Hard hud? Torner? Tykke negler? Da bør du gå til fotterapeut, som har minimum 3 års utdannelse, har du bare lyst på litt kos og negelakk, kan du gå til fotpleier, som kan ha et kurs bak seg i utdannelse... Hos fotterapeut sitter du alene med terapeut, fotterapeuter er helsepersonell, og har taushetsplikt. Det har ikke fotpleiere, så mulig du kan finne steder dær man kan sitte flere sammen, det er bare å ringe de forskjellige plassene å spørre... Hilsen fotterapeut :)

Er ute etter litt tlc for beina, så altså ikke fotterapeut. Hadde håpet å slippe å ringe rundt og spørre. Prøvd å google, men ikke lett å finne ut av det. Men får jeg ikke tips fra noen her på forumet så blir det vel til at jeg må ta en aldri så liten ringerunde/mail-runde ;-)

Skrevet

Det beste er å spørre venniner... For noen er flinke, andre hr ikke peiling på hva de holder på med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...