Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så spennende tid dere går i møte! :)

Jeg kjente det i eggstokkene etter 4-5 dager tror jeg det var, da var magen merkbart øm og det gjorde vondt ved mye fysisk aktivitet (har hatt det slik rundt eggløsning til vanlig og, tror det er pga endometriosen).

Legen som hadde ansvar for oss sa at vi kunne ha så mye sex vi ville frem til eggløsningssprøyta ble satt, da var det fullstopp :)

Lykke til!

Vi fikk ikke noen informasjon om det, og ikke spurte jeg heller da vi har to tenåringer i huset til enhver tid, og da liker jeg å kunne kjøre avgårde om det skulle være noe (jeg er hønemor og mannen kjører ikke bil), så det ble ikke noe jeg tenkte over.

Tok meg et halvt glass vin da vi var hos svogeren min helt i starten, det var alt, tenkte ikke over at det skulle gjøre noen skade... ;)

Annonse

Mulig du er litt anspent? Husker ikke når jeg begynte å kjenne noe, men kjente det temmelig godt de siste dagene, hehe. Alkohol er vel ikke så innmari lurt når man prøver å bli gravid, uansett... kan ikke huske å ha fått noen restriksjoner på det før IVF, men da jeg drev med inseminasjoner var det ikke mye jeg fikk lov til i tiden før og etter behandling :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...