Gå til innhold

olabuksene mine glir ned uansett hvilken str. jeg bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært å kjøpt nye bukser. akuratt passe str. For jeg prøvde en str. mindre, men den fikk jeg ikke igjen.

Noen som har noen gode tips? Ser ikke akuratt bra ut når bukseræva henger og slenger.

Anonym poster: cd2256e41aa476c0ecac881c7f4669a4

Fortsetter under...

Skrevet

Ok

Anonym poster: 6c391606b9de404d8a4695bd4a15617a

Skrevet

Du skriver ikke noe om hvor du kjøper jeans hen eller hvor du bor, men hva med å gå i en butikk hvor da "kan" jeans eks. Carlings eller Jeanslab?

Anonym poster: ccef68c78e6f750791caa15f3f70067c

Skrevet

Slik er mine bukser også. Må stadig gå å heise på buksene. Om jeg har belte på så sklir de like forbasket ned...:-(

Skrevet

Velg bukse med mye stretch, og litt høyt liv.. Cubus har noen gode til 399.

Annonse

Skrevet

Same problematillinga her, trur det er kroppsforma som gjer det. Eg har breie hofter og lang, flat rumpe som ikkje fyller ut buksa når eg har ein storleik som går over hoftene.

Kjøp skjørt, det funkar betre ;)

Skrevet

Da bruker du kun feil modell til din kropp!

Jeg hadde det også slik før, og bommer jeg på et buksekjøp nå så er det likedan.

Etter at jeg fant buksemerker/-modeller som passer meg slipper jeg helt det problemet!

Jeg gjør alltid en test i prøverommet - setter meg ned på huk i buksa jeg prøver. Hvis jeg må heise på den når jeg reiser meg opp igjen er det feil modell. Enkelt og greit.... og ja, det er ikke ofte jeg finner en modell som passer meg, men det er verdt jakten! :)

Anonym poster: 6bace8a82078b427c9becb63ad0414d7

Skrevet

Det er faktisk veldig irriterende :P Kjøpte på vero moda denne gangen. Jeg er ganske brei rundt hoftene, og har liten rompe.

Bukseseler ser da dumt ut??!! :P

Bor et sted det er lite å velge på ;)

Kunne selvfølgelig reise til oslo eller no der dem har masse butikker, og fått litt hjelp. Men jeg syns det er flaut å forklare det haha.

Skal ta en tur på cubus og se hva dem har der. Har tenkt å prøve å få tak i en bukse med høyt liv. Må hele tida gå å dra opp buksene. Også når jeg setter med syns rumpesprekken. Jeg vil også at rompa skal bli fin i buksene :/

hi

Skrevet

High waist hjelper. Det finnes mange high waist bukser man får fin rumpe i

Skrevet

Det er faktisk veldig irriterende :P Kjøpte på vero moda denne gangen. Jeg er ganske brei rundt hoftene, og har liten rompe.

Kunne selvfølgelig reise til oslo eller no der dem har masse butikker, og fått litt hjelp. Men jeg syns det er flaut å forklare det haha.

Skal ta en tur på cubus og se hva dem har der. Har tenkt å prøve å få tak i en bukse med høyt liv. Må hele tida gå å dra opp buksene. Også når jeg setter med syns rumpesprekken. Jeg vil også at rompa skal bli fin i buksene :/

hi

Høyrest ut som vi har same fasong. Her er Lee Marion definitivt den buksa som passar best. Kanskje du også blir glad i den?
Skrevet

Enig som de over sier. Du bruker feil modell, og det eneste du kan gjøre med det er å prøve deg frem :)

Du får ta en tur til Oslo eller noe og få hjelp. Veldig greit når du først har funnet en modell som funker, for da er det jo bare å kjøpe på nett etterpå! :)

Skrevet

hi

Høyrest ut som vi har same fasong. Her er Lee Marion definitivt den buksa som passar best. Kanskje du også blir glad i den?

Hvor får man tak i den?

hi

Annonse

Skrevet

Forresten; Når jeg prøver dem i butikken sitter dem ganske fint. Og med en gang jeg har vaska dem og tar dem på.

Men når jeg har brukt dem noen timer vider dem seg alltid ut ...

hi

Skrevet

Hvor får man tak i de?

Syns jeg aldri ser det.

hi

Skrevet (endret)

hi

Hvor får man tak i den?

hi

Mange butikkar som fører Lee, men eg kjem ikkje på noko spesifikk kjede. Den butikken eg handlar bukser i er ikkje tilknytt noko kjede. Endret av ★
Skrevet

Jeg løser det problemet med å kjøpe bukser med veldig mye stretch i. Da kan du mye enklere gå ned en størrelse og fremdeles få lukket den!! High waist er også veldig fint!!

Synes selv ikke rompa mi er så stor, men på low waist så synes sprekken uansett om jeg holder på buksa når jeg setter meg!!

Jeg setter meg også på huk og bøyer meg ned i prøverommet for å se hvordan buksa sitter :-)

Skrevet

Jeg løser det problemet med å kjøpe bukser med veldig mye stretch i. Da kan du mye enklere gå ned en størrelse og fremdeles få lukket den!! High waist er også veldig fint!!

Synes selv ikke rompa mi er så stor, men på low waist så synes sprekken uansett om jeg holder på buksa når jeg setter meg!!

Jeg setter meg også på huk og bøyer meg ned i prøverommet for å se hvordan buksa sitter :-)

Heheh ja, den sprekken er et problem ;)

Tenker jeg skal se etter ei bukse med høyt liv. Trur det kan være noe for meg :)

Jeg sette meg også ned i prøverommet for å se hvordan det er.

Er redd overvåkningkameraet filmer inn i prøverommet, så dem ser meg som tøyer og bøyer ;)

hi

Skrevet

dytt

Skrevet

Hvor får man tak i de?

Syns jeg aldri ser det.

hi

jeg liker dr denim på carlings. Billige er de også. 400kr. Veldig god stretch

Gjest Gullguttene
Skrevet (endret)
Forresten; Når jeg prøver dem i butikken sitter dem ganske fint. Og med en gang jeg har vaska dem og tar dem på. Men når jeg har brukt dem noen timer vider dem seg alltid ut ... hi Anonym poster: cd2256e41aa476c0ecac881c7f4669a4
Det er fordi de aller fleste jeans vier seg ut nesten en størrelse etter vask. Så hvis du vil at de skal sitte tight er det lurt å kjøpe en størrelse mindre. Jeg kjøper ofte bukser som jeg akkurat ikke greier å kneppe igjen eller er så stram at jeg får vondt. Etter vask passer de perfekt. Har aldri opplevd at buksa ikke har passa etter vask. Også må du ikke bruke skyllemiddel når du vasker jeansa, det ødelegger stretchen. Endret av Gullguttene
Skrevet

Skal du ha deg fine olabuksen stikker du innom Carlings, du sier hva du er ute etter og de finner modeller som passer til deg og rett str uten at du trenger å forklare noe mer.

Jeg er super fornøyd med Carlings ansatte!

Jeg er så tynn men har kjøtt å ræva så hvis buksene passer i lårene passer den ikke over ræva, og passer de over ræv asser de iallefall ikke i lårene og magen... Helt til jeg gikk på CArlings, buksene sitter som et skudd!!

Anonym poster: 22d1f46704745a8098ae61114d1047b2

Skrevet

Kanskje dette er en del av problemet ? :P

http://www.klikk.no/...ng rompesprekk

Måtte bare ;)

Er vel på tide å ta kvelden!

Anonym poster: 04aa99085256ed9fd5e61a465a4c281e

Hehe, det var faktisk jeg som lagde den tråden :)

Men problemet her er at buksene glir ned.

hi

Skrevet

hahaha :) Artig!

Har samme problemet selv.

Anonym poster: 04aa99085256ed9fd5e61a465a4c281e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...