Gå til innhold

33 uker i dag og plutselig masse utflod. ( Sorry for detaljer)

Anbefalte innlegg

Hei,

Har i går og i dag plutselig fått så utrolig mye utflod. Så langt i svangerskapet har jeg ikke trengt å bruke truseinnlegg. Men i går og i dag har jeg hatt så mye utflod at jeg må bruke truseinnlegg og faktisk bytte flere ganger daglig.

Googlet litt, og leste at plutselig økt utflod før uke 37 kan være ett tegn på for tidlig fødsel.

Andre som har erfaringer med dette?

Har en jente fra før som ble født i uke 38. Da hadde jeg gått med åpning i vertfall 4 uker.. Så det er nok mulig at jeg har begynt å modnes allerede.

Er i dag 33 fullgåte uker.

Takk for svar

Fortsetter under...

Hei:) Har tre barn og har hatt det samme "problemet" med alle:) Fikk beskjed av en jordmor at hvis man har mye utflod smøres fødselskanalen og fødselen blir lettere. Har hatt mye gjennom alle svangerskapene. Vet ikke om det stemmer men det har ihvertfall ikke vært problemer med å presse de ut:)

Lykke til:) ( hvis fargen endres til gul/grønn kan det være greit å sjekke om det kan være bakterier)

Er 37 fullgåtte i dag. Har hatt en del utflod igjennom hele svangerskapet, men siste to ukene eller så har det blitt virkelig mye. Om det betyr at han kommer snart så er det greit, kan godt komme før termin nå :P Og hvis det betyr at det er lettere å få han ut så burde min bare skli ut, haha..

Så altså, jeg har ikke noe svar til deg, men har hørt flere fortelle at de fikk mer utflod mot slutten, varierende når.

Annonse

Jeg er 33 uker i morgen og opplever det samme. Mer utflod, kynnere og ryggsmerter som kommer og går.. Tror ikke det skjer noe i nærmeste fremtid...var slik med begge mine forrige også.

Så lenge utfloden ikke lukter vondt eller endrer farge er det nok ingenting...enda. :)

Jeg er i uke 39 nå og har slitt med mye og vil påstå plagsom utflod nå siden ca uke 30,

jeg hadde ikke før fortalt min mann at i dette svangerskapet så hadde jeg ikke utflod, slik som sist, før det kom like mye som sist!

jaja....nå er det snart over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...