Gå til innhold

Hva gjør babyen/dere på når baby ikke sover?

Anbefalte innlegg

Hvor gammel er babyen deres? Hva gjør dere på når h*n er våken? Kan h*n ligge på plassen sin alene,eller sitter dere å holder på h*n når h*n er våken?

Min ikke så glad å ligge alene. Så må holdes på når han er våken..våkner 5 om morningen for mat og da kan han være våken til 8-9... Er 1 måned gammel..

Fortsetter under...

Babyen her er blitt 5 mnd nå, men når han var så liten som din, så lå han litt under babygymmen, ikke lenge da han ville fort opp igjen, vi gikk rundt i huset og så på bilder og ting på veggene, han lå i vippesolen eller i fanget mitt. Og vi gikk mange trilleturer :-)

Babyer som er små vil vanligvis ikke ligge så mye for seg selv, da er det mye bæring. Anbefaler bæretøy hvis du ikke har det :-)

Tassen her i huset er straks 3 mnd. Han sitter for eksempel et kvarter i vippestolen sin og leker intenst med leken foran, et kvarter under babygymmen (som han mest bare ser på) + en liten stund på magen. Så er det en halvtime/time med mat og kos og bleieskift og så er han trøtt igjen og trenger en ny dupp.

Jenta vår lå mye på lekematte når hu var så liten, men mye av dagen ble også brukt ute på trilletur. Nå er hu 9 måneder og hvis vi setter oss ned for å leke med hu dytter hu oss somregel bort...hu vil leke alene!:)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Når han var så liten var han som regel på hånd - enten at vi gikk rundt og kikket og sang litt, eller så låg han på brystet vårt mens vi satt.

Han var sjelden helt for seg selv, men kunne finne roen i vippestolen (hvis vi vippet den med foten).

Nå er han 3 mnd og kan finne roen under babygymmen lenge, men godtar kun vippestolen hvis jeg går rund og tutler, det nytter ikke å sette seg ned alene ;)

Ellers prater vi mye sammen, triller minst en tur til dagen og koser, koser og koser :) (og ser frem til våren, da slipper vi å bruke en evighet på å gjøre oss klar til å komme ut!!)

Endret av ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Annonse

Gjest -Truseløs-

Han er 11 uker. Bruker babygymmen litt, men han blir fort lei. Prater endel med han, og har begynt å få babling tilbake. Trilletur tar vi når han begynner å bli trett igjen. Og så øver vi litt på magen - men må bli flinkere til dette. Han liker det ikke så godt, så vi må heller ta lite og ofte. Han ligger gjerne på magen over knærne mine, men vet ikke om det gir god nok trening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...