Gå til innhold

Magen min vibrerer..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en slags vibrering inni magen på venstre side, innimellom. Ikke synlig på utsiden. De siste dagene har det vært hyppigere. Som at jeg tror det er mobilen min som vibrerer i lomma, eler i går på sats trodde jeg det var musikken fra en av timene som dirret i gulvet og skapte denne vibreringen...

Det høre jo helt snålt ut, men det det er IKKE luft i magen :P På venstre side litt over eggstokken.

Noen som har hørt eller opplevd noe lignende?

Anonym poster: dbe4f4545da3abefa65e2e6264a9b846

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leamus? Det har jeg hatt i forskjellige muskler og tror jeg hadde det i magen for noen dager siden...

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det bruker jeg også å ha! Tror stadig vekk det er mobilen, skikkelig irriterende ;) kan ha det begge sider da.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Leamus, spesielt i magen, er liksom større bevegelse? Dette kjennes akkurat ut som at mobilen vibrerer som når man får en melding, hos meg i hvertfall.

Skrevet

Ja, det har slått meg at det kan være leamus... Hadde også det i øyet en uke tid, ikke i strekk asså :P

Er det noe vitaminer eller noe som kan roe sånt?

Jeg begynner å bli tullerusk her, hehe :P

Anonym poster: dbe4f4545da3abefa65e2e6264a9b846

Skrevet

Jeg har vibrering over halebeinet, eller det er mer som rumling. Utrolig irriterende og utrolig flaut, for det er jo folk som tror at jeg sitter og fiser, om vi sitter ved siden av hverandre i sofaen..!!

:(

Anonym poster: dcd4c4e54b955bcc0d26dbfd380b2f9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...