Gjest -Truseløs- Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Gutten min på 11 uker gjør det...
Gjest -Truseløs- Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Håper noen kan svare - for nå er jeg veldig bekymret!!
Miamimom Skrevet 11. januar 2013 #3 Skrevet 11. januar 2013 Ja, virker babyen plaget på noen måte da? De gjør det ofte hvis de har KISS, låsninger i nakke og rygg, men det trenger ikke å være noe galt.
happiness4life Skrevet 12. januar 2013 #4 Skrevet 12. januar 2013 Ta han med manuellterapaut først siden det er gratis
.Lillemy. Skrevet 12. januar 2013 #5 Skrevet 12. januar 2013 Babyer med kiss ligger ofte i bananform, men ikke sikkert det er det med babyen din. Ville uansett tatt kontant med en manuell terapeut det er gratis. http://www.kiss-kidd.no/index.htm
☆☆☆ Skrevet 12. januar 2013 #6 Skrevet 12. januar 2013 Mi har gjort dette heile tida, og gjer det framleis ved snart 10 mnd. Har ikkje mistanke om at noko er gale med ho, men snakk med helsesøster om du er bekymra.
Gjest -Truseløs- Skrevet 12. januar 2013 #7 Skrevet 12. januar 2013 Takk for mange svar. Jeg var hos kiropraktor med han da han var to uker gammel. Da hadde han låsning i nakke og rygg. Han er egentlig ganske rolig og virker stort sett ikke plaget. Men noen ganger hylskriker han uten at vi finner ut hvorfor.
Puppen og lillemor Skrevet 12. januar 2013 #8 Skrevet 12. januar 2013 Jeg tror de fleste gjør dette når de er bittesmå begge mine har i hvert fall gjort det! hvis dere tror at det er noe galt med babyen så skal dere selvfølgelig sjekke det., men husk: babyer skriker innimellom uten en helt åpenbar grunn.. Hvis han/hun er stort sett blid og fornøyd ellers, sover godt og spiser og legger på seg tilfredsstillende ville jeg ha tatt det rolig jeg
Lilla-Turkis Skrevet 12. januar 2013 #9 Skrevet 12. januar 2013 Du sier at han har hatt låsninger i nakke og rygg. Er han helt kvitt det? Min har Kiss og ligger i sånn bananform. Han er nå friskmeldt men ligger sånn fortsatt så jeg spurte manuellterapauten hvorfor og da fikk jeg svar at de ofte kan ligge sånn i flere måneder etter at låsningene er vekk fordi det har blitt en vane. Så lenge han sov bra så skulle jeg ikke flytte på han eller gjøre noe med det også ville det gå seg til etterhvert. Veldig sjeldent at de får nye låsninger eller lignende av å ligge sånn så lenge de er i aktivitet og friske og raske ellers på dagen (skifter mellom å ligge på mage, på rygg, sitte på fanget osv.)
Gjest -Truseløs- Skrevet 12. januar 2013 #10 Skrevet 12. januar 2013 Du sier at han har hatt låsninger i nakke og rygg. Er han helt kvitt det? Min har Kiss og ligger i sånn bananform. Han er nå friskmeldt men ligger sånn fortsatt så jeg spurte manuellterapauten hvorfor og da fikk jeg svar at de ofte kan ligge sånn i flere måneder etter at låsningene er vekk fordi det har blitt en vane. Så lenge han sov bra så skulle jeg ikke flytte på han eller gjøre noe med det også ville det gå seg til etterhvert. Veldig sjeldent at de får nye låsninger eller lignende av å ligge sånn så lenge de er i aktivitet og friske og raske ellers på dagen (skifter mellom å ligge på mage, på rygg, sitte på fanget osv.) Vet ikke om han er kvitt det. Kiropraktoren sa jeg kunne komme tilbake om han så ut til å være mer plaget. Og så har jeg ikke tenkt mer på det. Før noen kommenterte at han lå i bue. Jeg hadde ikke tenkt over det... Hvordan kommer man til hos manuellterapeut? Kunne kanskje sjekket han for å være sikker på at det ikke er noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå