Gå til innhold

Fødsel med nesten 6 års mellomrom

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer? Det blir nesten 6 år mellom førstemann (jente) og nummer to (gutt). Har hørt at man regnes som førstegangsfødende igjen etter 5 år, uten at jeg aner hva som menes med det. Noen som vet? Hva er deres erfaringer med første- og annengangsfødsel med mange års mellomrom?

Fortsetter under...

D er 6år og fire dager mellom mine gutter og e syns fødselene var temmelig like egentlig :) D eneste som var forskjellen med de var at den første forsvant inn igjen etter hver ve og brukte nesten en time på og få han ut mens med andre man så kom han gradvis ut og d svidde når han lå i åpningen og e måtte vente på neste ve før e kunne presse men da presset e ikke mer enn 20 min :) Første mann tok 18 timer og andre mann tok 6 timer :)

Du blir aldri førstegangs igjen, kroppen husker jo hva den har vært gjennom før ;)

Her var det 13 år mellom de 2 første fødslene, og det gikk veldig bra :P

1. fødsel tok 17,5 time

2. fødsel tok 2 timer

3 fødsel tok 25 minutter

Nesten 6 år mellom de to første barna mine. Fødsel nr 1 var lang og komplisert. Nr 2 var kjapp og ukomplisert :)

Man blir ikke regnet som førstegangsfødene selv om det er mange år siden man har født. Jordmoren og legen min sa til meg at det var tull og tøys da jeg lurte på det samme.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...