Gå til innhold

Søke barnehage - trenger hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Hvordan bør jeg gå frem for å innhente informasjon om -og søke barnehageplass? Jenta vår er født tidlig i september, og vi har et håp om at hun skal få plass selv om hun ikke rakk "fristen".

Det er type 14 barnehager i 1 km. radius fra der vi bor, så det er så mange alternativer! Jeg har ikke satt en fot i en barnehage siden jeg selv gikk i en for snart 30 år siden, og trenger litt veiledning i jungelen. Noen som vil dele erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144008203-s%C3%B8ke-barnehage-trenger-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heij:) du kan jo eventuelt søke på nette å se om noenav bhg har hjemmeside, der kan du sikkert innhente litt info:) det er faktisk greit å vite litt om bhg, barnet dit skal jo trossalt ver der store deler av uka:) jeg vil anbefale private bhg, de har ofte mer penger så da blir leiker å annet utstyr ofte byttet:)

Hva ønsker du til barnet? se på mattilbudet ( noen har egen kokk og varm mat hver dag) hva utemiljøet tilbyr. Naturbarnehage eller noen som fokuserer på drama? er mye på markedet nå :) Du kan også kontakte bhg og få en omvisning :) Se hvor du føler at barnet kunne hatt det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...