aprilspire12 Skrevet 26. januar 2013 #26 Skrevet 26. januar 2013 Min lille tulle var ikke noe fan av å ligge på magen, og må ærlig innrømme at jeg fint glemte det litt i starten og. Men plutselig en dag ville hun, og hun ble da fort sterk. Hun var en av de som var tidligst ute med alt det fysiske i barselgruppen. Ikke at jeg vil bagatellisere det å øve litt hver dag, men tror det kommer seg etterhvet uansett. Har du forsøkt å legge han/hun på stellebordet og sitte på huk forand så han/hun ser det? Ligge på gulvet sammen og synge? Friste med en fin leke osv? Og en ting som hjalp her, speil. Se seg selv er veldig stas
November-spire-79 Skrevet 26. januar 2013 #27 Skrevet 26. januar 2013 Det tok litt tid før hun ville ligge på magen her også, men vi lot henne ligge der i 30 sekunder i starten selv om hun virket utilpass. Gjorde dette flere ganger om dagen og til slutt gikk det lettere. Nå kan hun ligge litt, men har funnet ut at hun kan snu seg over på rygg igjen selv
Lilleolebolle1 Skrevet 26. januar 2013 #28 Skrevet 26. januar 2013 Vi var litt for slapp i begynnelsen pga kolikk og Lillesnuppa vår hatet virkelig å ligge på magen og ble illsint når vi prøvde.. Var ikke mange sekundene hun fant seg i å ligge på magen. Så ville ikke plage hun når hun de lille stundene hun hadde det bra. Etterhvert som kolikken gav seg så begynnte vi å gjøre det et par ganger om dagen. Hun hatet det fremdeles, men virket sterk i nakken ellers. Fikk tips om å la hun ligge på magen på brystet vårt,støtte hun ved å holde på rumpa når hun låg på magen og ligge på gulvet å snakke med hun. Plutselig i forje uke så løsnet det og nå kan hun ligge på magen ti minutter et annet tips er å ha et speil så de kan kikke på når de ligger på magen - det er veldig kjekt. Skulle ønske vi var flinkere fra begynnelsen for snuppa vår har flatt hode bak..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå