Gå til innhold

Hvilke jeans elsker du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pga litt ekstra rundt magen liker jeg only sine. Med glidelås bak, og høyt liv. Super passform og veldig behagelige på. Gir flat mage, fin rumpe mm.

Koster ca 500 tror jeg, og finnes i flere farger.

Anonym poster: 16f5bbd650625a1fe7f9b85c998f23f5

elsker h&m sine jeans.Men bare de dyreste til 399 (ikke akkurat dyre likevel synes jeg!)De som heter supersquin eller squin, de er lave i livet, smale ben og litt stretchy, og så er de ikke trange øverst, så man får ikke muffintopp!!

Jeg er til vanlig 160 cm og 51kg om dette har noen betydning...

Anonym poster: 486a928732537802e75b53eae75d20a6

Pga litt ekstra rundt magen liker jeg only sine. Med glidelås bak, og høyt liv. Super passform og veldig behagelige på. Gir flat mage, fin rumpe mm.

Koster ca 500 tror jeg, og finnes i flere farger.

Anonym poster: 16f5bbd650625a1fe7f9b85c998f23f5

Da tror jeg det finnes flere modeller!!! Jeg prøvde en der og la oss bare si det slik at den stoppet på undersiden av rompa!!! Jeg bruker normalt str 40 og prøvde den største størrelsen!!

har opplevd det flere ganger på vero moda også da, samme størrelse, men noen er for store og andre er aaaaltfor små :-D

Jeg bruker mye cubus sine bukser egentlig. husker ikke helt hva favoritten heter. Det er en skinny eller var det superskinny jeans. Ganske tynn i stoffet. Kan det være den som heter Milla tro eller noe slikt tro??

Annonse

Bruker HM sine Slim jeans, de som er høye i livet (Slim Regular kalles de). Koster 399, er litt forskjellig hvilke farger de har til en hver tid.

De er utrolig stretchy i "dongrifarge", så du må gå ned i størrelse! Og de skal sitte supertight i butikken, for de utvider seg :)

De svarte falmer ganske fort, synes jeg, så de bør nok vaskes så lite som mulig, på vrangen og på lav varme... De dongrifargede holder seg bra :)

Jeg har knapt andre jeans, så jeg må si at jeg er veldig fornøyd ;)

Bruker HM sine Slim jeans, de som er høye i livet (Slim Regular kalles de). Koster 399, er litt forskjellig hvilke farger de har til en hver tid.

De er utrolig stretchy i "dongrifarge", så du må gå ned i størrelse! Og de skal sitte supertight i butikken, for de utvider seg :)

De svarte falmer ganske fort, synes jeg, så de bør nok vaskes så lite som mulig, på vrangen og på lav varme... De dongrifargede holder seg bra :)

Jeg har knapt andre jeans, så jeg må si at jeg er veldig fornøyd ;)

Jeg er helt enig! Har dem i mange ulike farger <3

Anonym poster: 5d2557dfa0ef64a95adbdf1551cd4bd3

Str xs og 34 er for stort for meg... Har dere noen gode tips om gode jeans for meg? Undervektige som prøver iherdig å legge på meg, men skulle hatt noe som passet nå... Rumpa er flat og magen er flat... Liker best low waist

Anonym poster: d5f00f3b7aba60221466a1916ec6df09

Ralph Lauren, denim and supply!!!

Kjøper som regel to av gangen, så har jeg å skifte i.

Flere modeller, så der gjelder det å finne de man passer best, jeg bruker som regel smale jeans og jeggins.

Tror de koster rundt tusenlappen pr bukse, men nå er det jo salg :)

Kjøper enten på nett (nelly feks) eller i butikk, vet de har dem på 4Woman på CC vest.

Anonym poster: 2d70a21941e7e836d9056bed2ccdb369

Har dere noen linker? Jeg er str 34 å leter etter den perfekte jeans. Så om noen har en link så hadde jeg blitt glad. Er 160 høy og veier ca 48 kg. Har noen av only skne med glidelås men den minste str er forsatt for stor. Liker bukser som er stramme, behagelige og som gir sexy rompe. ;)

Str xs og 34 er for stort for meg... Har dere noen gode tips om gode jeans for meg? Undervektige som prøver iherdig å legge på meg, men skulle hatt noe som passet nå... Rumpa er flat og magen er flat... Liker best low waist Anonym poster: d5f00f3b7aba60221466a1916ec6df09
Har dere noen linker? Jeg er str 34 å leter etter den perfekte jeans. Så om noen har en link så hadde jeg blitt glad. Er 160 høy og veier ca 48 kg. Har noen av only skne med glidelås men den minste str er forsatt for stor. Liker bukser som er stramme, behagelige og som gir sexy rompe. ;)
Jeg er også syltynn og har i alle år slitt med å finne fine jeanse, men plutselig så fant jeg flere :) Når jeg er i USA hamstrer jeg fra Abercrombie & Fitch og Guess, mens i Norge kjøper jeg på Cubus og Bik bok. De er smale, holder fasongen godt, passe høyde i livet, billige og sitter supert på oss xs og xxs :) Endret av It's all about me!

Annonse

7 for all mankind.

Aldri hatt bukser som sitter så fint på meg. Kom over en på 70 % salg for noen år siden, så visste egentlig ikke hvor dyre de er.

Da jeg oppdaget prisen i Norge så var det fælt... mellom 1700-3000 pr par.

Men jeg har bestilt dem fra shopbob.com, til under 1000 kr pr stk, og det er de verdt for sååå god passform og god kvalitet. Da har jeg heller én jeg er fornøyd med enn to jeg er halvveis fornøyd med.

Er høy og slank med timeglassfigur, brede hofter og veldig smal midje.

Anonym poster: 202cd3f427720a8adab24d2d498aacfa

Elsker high waist med en god del stretch. Men vet ikke hvor man får kjøpt slike (har et par veldig gamle som brukes, husker ikke merke).

Anonym poster: 445c1ce06472b924cb0c27f6a4a51c5c

Cheap monday !! De fleste modellene er høy i livet, og de har massssse stretch, alà 50- tallet :)

MAC jeans. Beste jeansen som finnes!! Disse må man ned to størrelser på, kjempe stretchy og med en fantastisk passform. Koster 1199,- på Match eller VIC.

Anbefaler alle å prøve disse buksene :-)

Anonym poster: 00fbba579ee441fa967f9a39d7b30e14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...