LulaMed5 Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Dattern min skal i selskap til en gutt i barnehagen som fyller fem år. Er det noen som vet hva som er populært blant gutta? Jeg har bare jenter og vet lite om gutteting.. På forhånd takk:)
petite fleur Skrevet 11. januar 2013 #3 Skrevet 11. januar 2013 Gutten min på 5 år liker veldig god sånne figurer fra "Knights", eller Hulken, drager, riddere, monstre osv. Liker alt som er litt skummelt, typ Halloween-skummelt. Han er veldig glad i brettspill, alt fra stigespillet til monopol, samt kortspill (feks Uno). Ansiktsmaling og utkledningskostymer, lego, Ninjago, filmer som Istid, Modig, Ninjagofilmene, Småspioner.
Serepta Skrevet 11. januar 2013 #4 Skrevet 11. januar 2013 Her går det i Lego, Skylanders, Spiderman, Puslespill, bøker, tegne/hobbyting, alt som har med rollespill å gjøre
HH80 Skrevet 11. januar 2013 #5 Skrevet 11. januar 2013 Lego City, skylanders, perler, fotball, min gutt ønsker seg også penger for han sparer til noe ( som mamma syns jeg penger er flott gave til bursdag) istedenfor 20 småting! trashpacks er også en hit... bøker
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 11. januar 2013 #6 Skrevet 11. januar 2013 Skylanders, Spiderman- ting, Star Wars lego, annen lego. Min gutt på 5 1/2 er veldig opptatt av at ting skal være kult, tøft og skummelt. Cars er HELT ut, samme med sjørøvere. Også elsker han å tegne og fargelegge (tøffe ting).
petite fleur Skrevet 11. januar 2013 #7 Skrevet 11. januar 2013 Skylanders, Spiderman- ting, Star Wars lego, annen lego. Min gutt på 5 1/2 er veldig opptatt av at ting skal være kult, tøft og skummelt. Cars er HELT ut, samme med sjørøvere. Også elsker han å tegne og fargelegge (tøffe ting). He he, akkurat sånn er min gutt også Elsker å fargelegge skumle menn med lyssverd osv. Og Cars er bare for småunger
Miss Chocolate Skrevet 11. januar 2013 #8 Skrevet 11. januar 2013 (endret) Tror det er ganske individuelt. Spør heller mamman hva han ønsker seg! Min 5-åring (eldstemann) leker med helt andre ting enn fettern sin, som er yngst i en gutteflokk. Vi var nylig i bursdag til en i bhg (5 år) og det enste han ønska seg var ting til togbane. En annen ønsket seg kun Lego. Så de er forskjellige Endret 11. januar 2013 av chocolate
Frufluffy Skrevet 11. januar 2013 #10 Skrevet 11. januar 2013 Lego går det i her. nå er han 6, men Legodilla kom før 5 årsdagen. Tegneting er pop. Det gjelder ikke alle gutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå