Gå til innhold

Hva liker gutter på 5 år å leke med? Skal kjøpe gave,men er blank..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattern min skal i selskap til en gutt i barnehagen som fyller fem år. Er det noen som vet hva som er populært blant gutta? Jeg har bare jenter og vet lite om gutteting..

På forhånd takk:)

Skrevet

Gutten min på 5 år liker veldig god sånne figurer fra "Knights", eller Hulken, drager, riddere, monstre osv. Liker alt som er litt skummelt, typ Halloween-skummelt.

Han er veldig glad i brettspill, alt fra stigespillet til monopol, samt kortspill (feks Uno).

Ansiktsmaling og utkledningskostymer, lego, Ninjago, filmer som Istid, Modig, Ninjagofilmene, Småspioner.

Skrevet

Her går det i Lego, Skylanders, Spiderman, Puslespill, bøker, tegne/hobbyting, alt som har med rollespill å gjøre

Skrevet

Lego City, skylanders, perler, fotball, min gutt ønsker seg også penger for han sparer til noe ( som mamma syns jeg penger er flott gave til bursdag) istedenfor 20 småting!

trashpacks er også en hit...

bøker

Skrevet

Skylanders, Spiderman- ting, Star Wars lego, annen lego.

Min gutt på 5 1/2 er veldig opptatt av at ting skal være kult, tøft og skummelt. Cars er HELT ut, samme med sjørøvere. Også elsker han å tegne og fargelegge (tøffe ting).

Skrevet

Skylanders, Spiderman- ting, Star Wars lego, annen lego.

Min gutt på 5 1/2 er veldig opptatt av at ting skal være kult, tøft og skummelt. Cars er HELT ut, samme med sjørøvere. Også elsker han å tegne og fargelegge (tøffe ting).

He he, akkurat sånn er min gutt også :D Elsker å fargelegge skumle menn med lyssverd osv. Og Cars er bare for småunger :)

Skrevet (endret)

Tror det er ganske individuelt. Spør heller mamman hva han ønsker seg! Min 5-åring (eldstemann) leker med helt andre ting enn fettern sin, som er yngst i en gutteflokk.

Vi var nylig i bursdag til en i bhg (5 år) og det enste han ønska seg var ting til togbane. En annen ønsket seg kun Lego. Så de er forskjellige ;)

Endret av chocolate
Skrevet

Lego går det i her. nå er han 6, men Legodilla kom før 5 årsdagen. Tegneting er pop. Det gjelder ikke alle gutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...