Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #26 Skrevet 11. januar 2013 Alle er ulike. Venninna mi elsket baby perioden, nå som guttungen er over året så savner hun det helt vilt. Ei annen venninne er som meg. Men å si det høyt er jo tabubelakt som bare det! For alle skal jo elske baby perioden osv... Er ærlig om det for vil ikke juge for meg selv og alle andre. Noen er enige andre ikke Anonym poster: 1ea615984d9a8c95693eb755e25c9460
Siamese Hellhound Skrevet 11. januar 2013 #27 Skrevet 11. januar 2013 Ang. babysvømming, du er ikke nødt til å gå på noe organisert opplegg for å bade med ungen din. Kanskje det er en svømmehall, kanskje også m barnebasseng som er åpent på dagtid der du bor?
Bananahammock Skrevet 11. januar 2013 #28 Skrevet 11. januar 2013 Skjønner deg godt, jeg. Vi gikk på babysvømming og barselgruppe og møtte folk på dagtid osv, men fortsatt var det gørrkjedelig med baby. Den lå jo bare der! Jeg syntes det var morsommere når han bikket et år og lærte seg å gå. To-tre år er fantastisk!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2013 #29 Skrevet 11. januar 2013 Ang. babysvømming, du er ikke nødt til å gå på noe organisert opplegg for å bade med ungen din. Kanskje det er en svømmehall, kanskje også m barnebasseng som er åpent på dagtid der du bor? Svømmehall har vi, men å bade med en unge der så ville lillegutt har fryset ihjel. Ellers kan jeg dra inn til byen, men med buss frem og tilbake og 170 kr for meg. Da blir det nærmere 300 kr bare for å bade en time eller to med ungen. Er noe jeg kan unne meg en gang i måneden pga stram økonomi for tiden... Anonym poster: 1ea615984d9a8c95693eb755e25c9460
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå