lykke21 Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Har veldig lyst å kjøpe flaskevarmer. Er det noen som vet om noen typer som går til flere flasker enn bare en sort?
Linda_S Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Har ikke noe svar, men jeg er også på jakt:) Tenkte i grunnen ta meg en tur på ebay og finne litt random utstyr som kunne vært kjekt å ha, men hadde vært greit om det finnes flaskevarmer som en bare kan stikke ut og kjøpe og.
maryM Skrevet 13. januar 2013 #3 Skrevet 13. januar 2013 Vi har Avent flaskevarmer og har vært veldig fornøyd. Tror de har 2(eller 3?) typer. Vi har den enkleste varianten der den fungerer som et slags vannbad og har ikke lokk. Brukte den daglig i nesten 1 år, om ikke lenger. Varmet(og tinte) i begynnelsen alle MM flaskene der og etterhvert babymaten. Anbefales Skal finne den frem til nykomlingen som ventes om noen mnd.
samu Skrevet 15. januar 2013 #4 Skrevet 15. januar 2013 jeg kjøpte AVENT flaskevarmer. men det står ikke noe i bruksanvisningen om hvor mye vann som skal oppi beholderen. det syns jeg er teit. i bruksanvisningen står det: mengde vann du skal ha i beholderen står på side 2.... men på side 2 står ikke noe om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå