Gå til innhold

Hva syntes dere om denne dåpskjolen?

Anbefalte innlegg

http://nelly.com/no/baby/klær/kjoler/jocko-100162/jocko-gown-4817-1/

Ser den crappy ut?

Har en dåpskjole som er over 100 år gammel. Alle i familien min er døpt i den. MEN... den er GAMMEL. Så jeg er redd for at den rakner bare jeg ser i den. Men er så kjedelig å bruke penger på dåpskjole også.

Virker denne ok? Eller billig og stygg?

Fortsetter under...

Den var fin, men ville heller ha brukt den 100 års gamle kjolen. Jeg syns det er så hyggelig med sånne tradisjoner. :)

Jeg er helt enig. Har så lyst til å bruke den 100 år gamle. Jeg ødelegger tradisjonen hvis ikke. Men er så redd for å ødelegge den

Stoffet er rimelig råttent, og rakner bare jeg ser på den :(

Tenker det er bedre å ha den hel som et minne enn at jeg ødelegger den.

Vanskelig

Vi har og en 100 år gammel dåpskjole som er ekstremt skjør i stoffet. Er kjemperedd for at den skal bli ødelagt, men alle i familien sier at det er bedre den er i bruk enn at den bare ligger og samler støv! Tror de hadde blitt veldig skuffet om vi ikke hadde brukt den.. :)

Siden du ikke har lyst å bruke den gamle ved å være redd for ødelegge den, så heller bruk litt penger på en skikkelig fin en og fortsett tradisjoenen i den..

Vis du er redd for å ødelegge den så vil vel den neste som skal bruke den gamle være like redd..

Det er min tanke.

Vi har og en 100 år gammel dåpskjole som er ekstremt skjør i stoffet. Er kjemperedd for at den skal bli ødelagt, men alle i familien sier at det er bedre den er i bruk enn at den bare ligger og samler støv! Tror de hadde blitt veldig skuffet om vi ikke hadde brukt den.. :)

Du sier noe der ja... :)

Annonse

Man kler ofte på barnet på et bakrom i kirken før en dåp. Hva med å ta på den gamle dåpskjolen under sermonien, ta masse bilder etterpå.

Til måltidet kan barnet få på et mer praktisk pynteplagg?

Ja, det som er planen uansett. Men redd den ikke overlever seremonien.

GAMMEL kjole :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...