Gå til innhold

Hvis det viser jeg får ei jente,3D sier det er gutt og det er jo kun 3 uker til nå,men

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fortsetter her jeg, altså. Denne gangen nøyer jeg meg med å si : SKJERP DERE!

Slitsom for dere hvordan hun holder på? Ingen som har bedt dere hverken lese eller kommentere..

Fortsetter her jeg, altså. Denne gangen nøyer jeg meg med å si : SKJERP DERE!

Slitsom for dere hvordan hun holder på? Ingen som har bedt dere hverken lese eller kommentere..

Takk for det :)

Nytter ikke skylde på gravidhormoner her altså, makan til oppførsel!

Synes Eva var det peneste i kombinasjon, og dessuten et lite brukt navn nå. You go girl! Snart har du baby i armene dine :D

Annonse

Eva er fint og tidløst. Ikke alltid det er riktig kjønn på UL , kjenner flere som malte rommet rosa eller blått og så kom omvendt kjønn.

Derfor vil ikke jeg vite kjønnet, tilfelle de tar feil.

Så ser ingen grunn til at man kan tenke på ulike navn rett før termin.

Det er morsomt å snakke om navn uansett hva man venter eller ikke.

Det å gå ut i permisjon og plutselig ikke jobbe gjør at man ønsker å møte/diskutere med andre på forum ol.

Hvis noen har problemer med at enkelte lager innlegg om navn og kanskje et navn til og ja hva om annet kjønn osv så må dere respektere dette og ikke kalle noen tilbakestående!

Jeg kan si meg enig at det er rart å velge navn klart til barn nr 2 og 3 og 4 men hvorfor ikke snakke navn? Det er derfor denne tråden heter navndebatten....

Det er bare jenter som kan legge inn slike innlegg, så ikke ta deg nær av tildels uhøffelige bemerkninger!

Fint at noen er aktive for det gjør at forumet blir fylt med gode navneforslag!:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...