Gå til innhold

Hvis det viser jeg får ei jente,3D sier det er gutt og det er jo kun 3 uker til nå,men

Anbefalte innlegg

da skal prinsesse hete Eva Josefine,Fiona Josefine eller Leona Josefine, hvis det skulle skje at det ble ei jente,selvom det sikkert er lite sannsynlig,lurer jeg på hva dere synes er penest :). håper på mange svar :)

Fortsetter under...

Siden du har sett på ultralyd flere ganger at det er en gutt, er sjangsen veldig liten for at det kommer ut en jente. Om det skulle skje, går ikke verden under hvis dere bruker noen dager på å bestemme dere etter fødselen....

Men for å svare på navnet: Eva Josefine av disse. Uten tvil.

Annonse

Tusen takk for svar :). Har bare fått beskjed på 3D at det er en gutt,ikke mange ganger, men vet at søskenbarnet mitt fikk beskjed om ei jente helt til dagen han kom,så man blir jo litt usikker :). Blir Dobbelnavn siden jeg,faren og broren har det :). Men heller vel mest mot Eva Josefine selv også :),men har falt veldig for Fiona og Leona i det siste :)

Glemte og si at det kan skje,tror jeg sa at søskenbarnet mitt fikk en gutt, og ho fikk beskjed om det var jente hele til fødselen,så kan ta feil :),men håper egentlig ikke det nå,har bare gutteklær hehe :)

Vanessa : Ja har vel klart til neste mann hvis det er gutt:) Litt usikker hvis det er ei jente :). Men takk for svar, er nok en gutt så lenge det viste det på 3D,men greit og ha et jentenavn klart også,sånn i tilfelle :)

Annonse

Er det mulig? Hvor mange innlegg skal du lage om dette barnet ditt? Blir snart gal! Du skriver det om det samme om og om igjen! Og forandrer navnevalg hele tiden!

Da kan du like godt unngå innleggene ! er flere som skriver flere ganger her inne, hvis du ikke tåler det,får du la være og lese,ikke verre enn det

Er det mulig? Hvor mange innlegg skal du lage om dette barnet ditt? Blir snart gal! Du skriver det om det samme om og om igjen! Og forandrer navnevalg hele tiden!

Da kan du like godt unngå innleggene ! er flere som skriver flere ganger her inne, hvis du ikke tåler det,får du la være og lese,ikke verre enn det

Signerer Ingunn! Du har jo navnene klart til de neste barna dine!! Og forandrer ofte mening om guttenavn og jentenavn! Slitsomt! Kan du ikke bare vente til barnet kommer, så kan du se da?

Så har du bestemt deg for guttenavn, men så presterer du 3 uker før han er født og kanskje begynne å tenke på et annet navn! Du har jo bestemt deg lenge for Emil Mathias! Slitsomt!!

Signerer Ingunn! Du har jo navnene klart til de neste barna dine!! Og forandrer ofte mening om guttenavn og jentenavn! Slitsomt! Kan du ikke bare vente til barnet kommer, så kan du se da?

Slutt og bry deg!

Så har du bestemt deg for guttenavn, men så presterer du 3 uker før han er født og kanskje begynne å tenke på et annet navn! Du har jo bestemt deg lenge for Emil Mathias! Slitsomt!!

Blir Emil Mathias ja. Rart dere ikke reagere sånn på andre som skriver masse her også,men hvis det er så slitsomt for deg,kan du holde deg vekk fra mine innlegg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...