Tredjemann på vei :D Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Hvis jeg jobber og styrer mye (med bøyd rygg o.l.) så får jeg etterpå intense smerter inni høyre rumpeball. Akkurat som det er noe (en muskel) som går i lås der inne eller noe som klikker seg ut av plass. Helt grusomt vondt, så jeg blir jo helt invalidisert! Hjelper litt med tøy-og-strekk-øvelser og etter en god natts søvn, men kan ikke fortsette sånn.. Det blir jo ikke bedre av at jeg jobber som ped.leder i barnehage og ikke alltid har tilgang på HMS-riktig utstyr som påkledingsbenk o.l.... Hva skal jeg gjøre? Synes nesten det ser umulig ut å få tilrettelagt nok på jobben, og så er det så tidlig enda at jeg ikke har så lyst til å fortelle dem om det...
Lille blå fugl Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Høres ut som du har bekkenlåsning! Hadde tatt meg en tur til Kiropraktor!!! Hvert svangerskap har jeg vagget inn og gått ut fra kiropraktoren! Deilig å bli satt på plass;) jeg gikk fast før jeg ble gravid denne gangen og merker stor forskjell allerde! Er 10+ 1 i dag og forrige svangerskap slet jeg og med låsninger fra uke 5-6 slik som deg! Lykke til!!!
Tredjemann på vei :D Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2013 Aha, ja kanskje det er bekkenlåsning da.. Hvis det er sånt som kjennes på siden av rumpa Men må sikkert betale i dyre dommer for kiropraktor eller?
Lille blå fugl Skrevet 11. januar 2013 #4 Skrevet 11. januar 2013 Er jo forskjellig fra plass til plass... Der jeg går i Stavanger/Sandnes koster det rundt 500 første gangen og så 370 etter det!
Tredjemann på vei :D Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2013 Åja, men da blir det jo dyrt hvis man må dit hver uke da... Eller tror du man berger med færre behandlinger?
Lille blå fugl Skrevet 11. januar 2013 #6 Skrevet 11. januar 2013 Men om du ikke vil gå hver uke... Så kanskje to kjappe og så med lenger mellomrom! Ikke sikkert du trenge mer en knekk heller!!!! Kanskje alt hopper på plass etterpå
Tredjemann på vei :D Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2013 Får begynne med en time til legen neste uke, og ta det derfra tror jeg Får bare håpe arb.dagen blir ok på mandag Ellers vil jeg nok måtte fortelle det til de nærmeste kollegaene mine og evt. styrer.
To ute! :) Skrevet 11. januar 2013 #8 Skrevet 11. januar 2013 Jeg hadde låsning under forrige svangerskap. Jeg ble først henvist til fysioterapeut, men hun sendte meg videre til en kiropraktor. Hadde kun 2 eller 3 behandlinger, men måtte tilbake 4 mnd etter fødsel fordi plagene kom tilbake. Men det var verdt det og deilig! Kom deg avsted!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå