Silja1981 Skrevet 11. januar 2013 #1 Del Skrevet 11. januar 2013 Hvordan løser dere dette i prøveperioden, jeg tenker mest på tiden fra innsett til test? I mitt tilfelle gjelder det at jeg må ta røntgenbilder. Har ofte helgevakter som går fra fredag ettermiddag til mandag morgen. Da sliter jeg med søvn og hvile da jeg stadig blir ringt til og må opp og jobbe. Er helt alene på vaktene og det absolutt verste er rtg. Må nesten ringe mannen min hver gang jeg må ta røntgen av en pasient. Men da må han kjøre en time for å komme til jobben min. Hmm. Jeg må nok ringe en jurist idag for å høre hva jeg egentlig har for rettigheter (om jeg kan slippe visse oppgaver). Men problemet mitt er at jeg ikke vil si noe til kollegaer om at vi driver i prøverørskarusellen. Bytte jobb i november og har fortsatt prøvetid. Huff. Flere i samme situasjon? Hvordan løser dere problemet? Klem Silja Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144007920-fler-som-har-jobb-med-arbeidsoppgaver-du-ikke-b%C3%B8r-utf%C3%B8re-som-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå