Gå til innhold

Dere som har brukt angelsound. Tips mottas med stor takk :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Lurer på hvor i magen funnet dere hjertelyd? nederst i magen eller?

Jeg fikk min angel sound idag på posten uten gele` eller olje. Har prøvd å finne hjerte lyd, men det var vanskelig.

er 17+0 idag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs jo hvordan babyen ligger,men min lå slik da han var så stor som din sidelangs,så hørte hjerte mest midt på magen, like over navlen

Skrevet

Jeg husker ikke helt hvordan det var i uke 17, men lyden finnes trolig langt nede mot bekkenet/hoftene. Det var der jeg fant den da jeg brukte doppler (før jeg kjente liv i uke 16). Ellers kan du jo også prøve å dytte den ned mot magen, jeg måtte dette for å høre noe. Jeg måtte vinkle doppleren, nesten "grave" for å finne den... Men da var jeg litt kortere på vei da, men kan hende det hjelper for deg :)

Skrevet

jeg fant den ganske langt nede, under navelen ca og nedover :)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg er 14+1 og fant hjertelyden på ventre side under navlen, men dette er jo fordi det er tidlig hos meg.

Er nok litt høyere opp når du er i uke 17 vil jeg tro.

Lykke til! :)

Skrevet

Min har bestandig vært ganske langt ned. Bruker babyolge, funker fjell ;-) tok litt feil av hjertelyden og navlestrengen til å begynne med da jeg alltid fant lyden på samme plass ;-)

Skrevet

Jeg fant hjertelyden i uke 8 med angelsound.. Nede ved hodtebeinet :)

Skrevet

Hvis jeg forstår innlegget ditt riktig, så har du ikke brukt noen form for gele? Det tror jeg du må, tror geleen leder lyden mellom hud og apparat.

Har ikke prøvd Angelsound, men hos meg finner jordmor alltid lyden på den ene eller andre siden nede ved urinblæra. I uke 17 vil jeg tro at mange fostere fortsatt ligger vannrett, så derfor kan det være en idé å lete litt på en av sidene.

Skrevet

Enig med hun over her, dersom du ikke bruker noen form for fukt på måleren kan det være grunn til at du ikke finner noe. Jeg har aldri brukt anglesound, har babywatcher, men selv nå i uke 22 må jeg ha ihvertfall vann på for å høre noe som helst. Aloe vera gel er best, eller fuktig krem. I uke 17 kan den ligge veldig langt nede, men har også plass til å "vandre" rundt. Jeg husker ikke hvor jeg fant datteren min i den uken, og nå venter jeg tvillinger. Da ligger den ene helt nederst i livmoren, og den andre ligger ved/ over navlen.

Skrevet

Ja bruk olje så er det nok lettere.

Skrevet

Jeg fant lyd i uke 18 helt nede ved trusekanten i forrige svangerskap. Fant den veldig lett.

Denne gangen har jeg lett og lett, er i uke 15 nå uten å funnet noe, men så ble jeg jo påminnet av dere over her at jeg har glemt gele!! Har foranliggende morkake så har antatt det er derfor jeg ikke finner lyd, men skal dra fram aloe vera'en i dag! Håper håper :-) Thanks!

Skrevet

takk for gode tips jenter :)

fant den nydelige hjerte lyden heldigvis :) selvfølgelig ved bruk av olje ;)

Skrevet

Ser at leverandøren på nettsiden skriver at man også kan bruke bodylotion. Det funket som bare det på meg.

Gøy at du fant lyden <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...