baby84 Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 Er i uke 30, men har de siste 2-3 ukene hatt veldig mye kynnere. Vet dette er normalt, og det sier leger og jm også- at de kan bli mer hyppig på slutten av sv.skapet. Mitt forrige sv.skap kom vesla i full fart i uke 32. Husker ikke hvordan det var da, men opplevde også en del kynnere. Nå er magen ganske lav og rimelig øm til tider. Må ligge helt stille etter jobb fram til jeg går å legger meg. Tror dere det kan være fare for at fødselen kan starte før tiden denne gangen også? Føler jeg går litt å leter etter faresignaler pga av tidl. prematurbarn. Heldigvis gikk det veldig fint den gangen.
Spurven <3 Skrevet 10. januar 2013 #2 Skrevet 10. januar 2013 Er litt skummelt å si noe om hva man synes her, i tilfelle det er helt på jordet. Jeg synes at du skal kontakte din jm eller lege, da får du gjerne et mer proff. svar.
snipp&snapp Skrevet 10. januar 2013 #3 Skrevet 10. januar 2013 hvis jm og lege sier at det er normalt,så bør du jo egentlig forholde deg til det men samtidig så er de vel klar over når du fødte sist, så rart du ikke får mer oppfølging eller beskjed om å følge med.. jeg ville ringt føden og hørt om du var usikker lykke til, håper h*n holder seg inne litt til..
baby84 Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2013 Takk for svar. Er ofte på sykehuset på kontroller. Skal i slutten av mnd, så vi får se hva de sier. Nå i kveld har det roet seg, så håper det bare var forbigående. Heldigvis kjenner jeg mye liv. Krysser fingre og tær for at hun skal holde seg inne en stund til Får bare roe ned helt både med jobb og husarbeid og be min kjære mann om hjelp...lov å håpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå