Gå til innhold

Til dere som har blitt satt igang/ks før termin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen som har blitt satt igang/fått ks 3-4 uker før termin her? På hvilket grunnlag fikk dere det og hvordan var det med babyen etterpå? Måtte dere være lengre på sykehus eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke ta planlagt keisersnitt tidligere enn 14 dager før termin på St. Olav.Gjør det vel bare om det er noe kristisk som gjør at barnet har det bedre utenfor mor

Skrevet

Jeg fikk planlangt keisersnitt med jenta som blir 2 nå når jeg begynte på svangerskapsuke 37 på grunn av diverse problemer hos meg. Har de samme problemene i dette svangerskapet og kan få keisersnitt i uke 36 om jeg ønsker men siden vi var 1 uke på intensiven for nyfødt med datteren vår ønsker jeg å høre litt andre erfaringer om dette finnes.Er barn nr 3 for oss og ønsker ikke et lant sykehusopphold liksom.

Skrevet

Jeg fikk ks med nr 2 3 uker før termin. Dette var et hasteks fordi den lille ikke hadde det bra...

Skrevet

Jeg fikk ks med nr 2 3 uker før termin. Dette var et hasteks fordi den lille ikke hadde det bra...

Den lille hos meg har det supert ifølge ultralyd og div undersøkelser, men det er jeg som ikke har det så bra. Sånn var det sist også. Måtte du være lenge på sykehus etterpå? Jeg prøver å holde ut lengst mulig for å slippe et langt sykehusopphold da vi har to barn fra før, en på snart 5 og ei som blir 2 nå i januar.

Skrevet

Nei, jeg skulle ha blitt på sykehus i fem dager, men vi kom hjem etter 3 dager. Har hatt skikkelig hematom i såret etter begge keisersnittene, så denne gangen skal jeg holde meg på sykehuset til de kaster oss ut!

Jeg har det heller ikke bra denne gangen og har nå fått keisersnittdato 5 dager før termin.

Skal prate med de om det, for mener det er lovlig sent ettersom de to siste kom såpass lenge før termin..

Skrevet

Hadde planlagt KS 10 dager før termin.Gutten var fullbåren,men hadde væske i lungene.Og vi endte opp på nyfødt intensiv i 11 dager.Så selv om det er tett innpå termin,og barnet ser fint ut og er fullbårent,så vet en aldri hvordan det kan bli. Jeg var ikke forberedt på dette,selv om jeg var klar over at det kunne være en komplikasjon.Men nå gikk alt bra heldigvis:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...