Gå til innhold

Gravid men fant ikke foster på ul :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff.. Jeg fikk beskjed om akkurat det samme idag! :( men jeg skal ha utskrapning i morgen, siden jeg har gått på hormoner i manger uker pgr av prøverør og en medisinsk abort vil ikke fungere..

Vet desverre ikke hvordan det foregår med tablettene. Men gir deg en god klem og satser på at vi begge er tilbake her så fort det passer oss! :)

Off nei detta va ikkje nåke kjekt ! Var så innstilt på at me skulle ha ein augustbaby nå, men forsto ganske fort at han ikkje fant nåke :( eg skal ta 4 tbl opp i skjeden i måro tidlig, ligge rolig i 1,5 time å så kjem eg nok til å blø 1-4 veker :(

god klem til deg og, ja håper vi treffes her snart igjen:)

Gjest Trulte med to små

Å nei så leit for dere begge to!!

Føler med dere!

Det må være en så vond beskjed å få på UL når man tror og håper alt er i orden.

Dette er jo en av fordelene med tidlig UL, å kunne oppdage slike ting slik at det ikke ender med MA enda senere, selv om det ikke er noen trøst.

Håper dere begge kommer dere raskt og lykkes igjen når dere er klar for det.

Huff, så synd!! Eneste en fattig trøst at dere fant det ut nå, og slapp å gå lengre ja!!! Håper det blir klaff på første forsøk igjen på dere begge!

Men et spørsmål: har dere hatt skikkelig gravidplager hele tiden? Jeg er feks ekstremt oppblåst, forstoppet, ganske så kvalm daglig, og sååå sliten. (Uke 9 i dag) er det mulig å ha så mange plager hvis det ikke er noe spire, eller hvis spiren er død?

Ja, trøster meg med det at det var bra vi fant det ut så fort! :) jeg hadde egentlig en følelse av at jeg kom til og få denne beskjeden idag.. Aner ikke hvorfor, morsinstinkt kanskje? ;)

Jeg har hatt akkurat samme symptomer å som når jeg var gravid med sønnen vår. Rare matlyster, litt uggen/kvalm til tider, forstoppet, trøtt.. Dette til tross for at jeg ikke har hatt noen spire! Men har morkake, fostervann og navlestreng, og det er jo det som sørger for hormonproduksjonen.

Så nå skal jeg bli ferdig med morgendagen og sitte og trippe og vente på mens så jeg kan ringe st.olavs og legge en plan for nye fryseforsøk! :)

Annonse

Så trist å høre at det ikke var noe liv, det er jo så vondt å få den beskjeden. Jeg har opplevd nesten det samme....en missed abortion i uke 17 og en missed abortion i uke 14.....men hos meg har det vært et foster begge gangene....men hjertet hadde sluttet å slå. Fordi fosteret har dødd etter uke 12 måtte jeg få utført medisinsk abort på sykehuset. Men jeg har fått skriftlig informasjon som er beregnet på de som skal utføre aborten hjemme....der står det mye viktig informasjon. Har du fått med deg smertestillende tabletter i tillegg til stikkpillene? Om du ønsker det, så kan jeg sikkert sende deg info-skrivet jeg fikk fra sykehuset???

Huff så trist!! :(

Ikke rart jeg blir livredd og engstelig når man leser så mange triste historier her inne.. Kanskje jeg burde ta en forumpause..

Har bestilt meg tidlig UL jeg også denne gangen, men føles altfor lenge til. Er bare 6 uker på vei og har UL når jeg er 9+4.

Lykke til videre med prøving..

Med meg ble det oppdaga i uke 7 og etter det i uke 9. Det vil si, legen ville ha en til ul for å være sikker. Hadde et foster men hjerte slo ikke. Dette var ass.befruktning, så jeg også gikk på masse hormoner og det gikk greit å gjennomføre abort med tabletter. Man slutter jo på hormonene med en gang og tablettene gjør jo at livmora åpner seg og støter ut. Så du som nevnte at man må ha utskrapning, det stemmer ikke. Jeg spørte legen om jeg kan velge og han sa det kan jeg. Man kjenner ingenting ved utskrapning, fort overstått, men for dei som ikke har født fra før av anbefaller han ikke sa han. Man kan få skader i livmora av utskrapningen.

Endret av dincene

Har ikkje klart å gå inn her før nå, ja eg hadde stort sett samme symptom så siist, bare at eg ikkje var så kvalm, men trøtt, svimmel, stikkningar i magen, lyst på alt :P eg tok stikkpillene på fredags morgon og begynte å lå ca 14.30, va ganske vondt søl om eg hadde tatt både paralginforte og diclofinac?! Er glad eg hadde smertestillande! Nå blør eg litt mindre og trur da mesta er kåmt ut (kom tydelig ut sekken på fredags ettermiddag) fekk litt vondt i sta men gårut fra da er heilt normalt, å nå tar eg jo ikkje smertestillande så kjenne da jo bedre og. Men hormono er virkelig her endo!! :P da versta er faktisk fantomsparkene fra forge svanerskap :( Er godt å få da øverstått ja, kjenner meg bedre allerede :) skal på ny ul den 23 å sjekke at alt er ok :) er glad eg tvinga mannen til å bli me, va nett s eg viste besjeden kom, anbefale ingen å gå på ul aleina her etter ;) nå prøve eg å konsentrera meg om den lille i huset (11mnd) og vente litt med ny baby trur eg :) masse lykke til alle andre :) tenke som så at nå har eg hatt eit misslykka svangerskap så går nok neste bra :) takk for alle svar :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...