Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lufting. Om du har ein plass ute der dei heng i ly for væte vil nok lukta gå ut etter nokre dagar om ikkje flekkane er enorme.

Naken er mest praktisk, ja. Her brukast "Lifeline Barn", kapslar med omega 3 og D-vit som kan opnast. Har knappast vore søl sida vi starta med dei :)

Gjest -Truseløs-

Lufting. Om du har ein plass ute der dei heng i ly for væte vil nok lukta gå ut etter nokre dagar om ikkje flekkane er enorme.

Naken er mest praktisk, ja. Her brukast "Lifeline Barn", kapslar med omega 3 og D-vit som kan opnast. Har knappast vore søl sida vi starta med dei :)

Bruker du Lifeline Barn istedet for tran?? Fikk beskjed av helsesøster å gi tran, men kjøpte Lifeline Barn før hun sa det...

Annonse

Bruker du Lifeline Barn istedet for tran?? Fikk beskjed av helsesøster å gi tran, men kjøpte Lifeline Barn før hun sa det...

Ja.

HS her synes det var ein god idé, så lenge barnet får både omega 3 og D-vit var alt gulle godt.

Her gåe set kun i D-vitamin, mens jeg spiser ekstra omega 3. Gulpebaby, og jeg orker ikke tran på alle klærne...

Eddik tar bort de fleste lukter, så vilke prøvd det. Jeg har det i vaskemaskina. Legger det i forvaskkammeret, og kjører ull/syntetklær på 30 eller 40 grader med forvask... Milo i vaskekammeret. Tar svettelukt oå tekniske treningsklær og:-)

Jeg leste et tips om gallesåpe på anonymforum. Jeg har ikke prøvd det på tran, men det skal ta fettflekker. Det virker iallefall bra på bæsjeflekker på ullplagg! :)

Man finner det i helsekostbutikk eller på eBay. :)

Og på Clas ohlsson faktisk! :)

Jeg leste et tips om gallesåpe på anonymforum. Jeg har ikke prøvd det på tran, men det skal ta fettflekker. Det virker iallefall bra på bæsjeflekker på ullplagg! :)

Man finner det i helsekostbutikk eller på eBay. :)

Og på Clas ohlsson faktisk! :)

JØSS!

Da går jeg jo for det neste gang! Måtte lete for å finne det, men clasern er jo over alt! Takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...