Gå til innhold

Har lyst til å bygge rede...

Anbefalte innlegg

...Tiden går sakte nå, merker jeg...

Ingen grunn til bekymring, annet enn vonde minner fra senaborten i uke 19 forrige gang, men allikevel sitter jeg nærmest og teller timer og minutter! Jeg gleder meg sånn!!!!! Og det er jo ikke så rart.. Dette barnet ble jo planlagt sommeren 2010....og så har vi brukt god tid på å bearbeide sorg og komme til det skrittet at vi tør prøve på nytt!

Sist gang hadde jeg dårlig magefølelse fra dag 1, men nå har jeg egentlig lyst til å gå ut å handle babyklær og gjøre istand barnerom...! Og jeg er bare 14+3! Dette blir nok et langt svangerskap!

6 februar venter ordinær UL, og om alt står bra til da, skal jeg gjøre som ved første mann: Kjøpe noe fint til babyen den dagen...!

10 juli, here I come!!! Kan noen vennligst spole tiden frem?? ...og gjerne fjerne noen tanker og engstelser, slik at jeg kan nyte disse dagene eeeeeenda bedre:..!

Lykke til, alle vakre mager!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144007677-har-lyst-til-%C3%A5-bygge-rede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har begynt å bygge! ...og samboeren synes nok jeg er lovlig tidlig ute. Er 20+2 i dag. Var på ultralyd sist fredag og fikk vite at alt står bra til og at den lille i magen er en gutt...så nå gjør jeg ikke annet enn å tenke blått... Har symbol-handla noen plagg, og sliiiiiter med å ikke gå amok i babybutikkene! Tror jeg må en bitteliten tur innom Name It i dag og se hva de har å by på på 50%... Redebygging er jo ganske naturlig for oss damene, og kanskje i aller høyeste grad for deg mtp. den bakgrunnen... Tida kommer nok til å gå fortere, skal du se! Lykke til!

Er slik som deg jeg også, bare at jeg ikke har mistet tidligere. Men allikevel vil jeg helst handle alt snart :-) gleder meg utrolig mye, og nå er det to uker til ultralyd. Syns tiden hittil har gått fort, og håper tiden fremover også går fort, men tror egentlig den bare går saktere og saktere :)

Rart det der, kanskje det er instinkt? Jeg har også lyst til å bygge rede :) Og tiden går så sakte frem til juni for min del!

Har begynt å kjøpe babytøy og planlagt babyrommet. Men nå har vi god tid på å kose oss med arbeidet da ;)

Jeg har mistet i uke 22 tidligere, hadde da begynt tidlig å handle inn barneutstyr. Hadde blandt annet barnevogn og litt babyklær. For min del gjorde det ingenting at jeg hadde de tingene. Hadde jo bestemt oss for at vi ville ha et barn, så vi pakket tingene litt unna og tok de fram igjen da jeg ble gravid helt halvt år senere. Var veldig nervøs da jeg ble gravid igjen, men klarte likevel ikke la vær å begynne tidlig med redebyggingen. Barnet var så utrolig etterlengtet og jeg klarte ikke å fokusere på noe annet. Svangerskapet gikk kjempefint og lillegutt fikk bruk for alle tingene vi hadde kjøpt. Det er mange som har meninger om at man ikke skal begynne tidlig i tilfelle man skulle miste, men jeg bryr meg ikke om det. Der er vel ikke krise om du har noen ting som du ikke skulle få bruk for? Mest sannsynlig vil svangerskapet ditt gå helt fint denne gangen og du kommer til å få bruk for masse ting når den lille kommer. Kos deg med planlegging! Fokuser på det positive, forsøk å skyv unna tankene om at det kan gå galt, selv om det er vanskelig. Før du vet ordet har du den fine babyen din i armene, selv om det virker som om tiden går så tregt nå. Lykke til :)

Da er vi nesten like langt på vei :) Vi skal på ordinær ultralyd 7.februar og ser frem til å få vite kjønnet...

Jeg har termin 11.juli, og da jeg allerede er sykemeldt pga bekkenløsning og klatt, går tiden plutselig sakte ja!

Hadde en skikkelig oppryddning i går her...

Vi har allerede stellebord, springelseng og dyner etter broren på 3,5, men denne dama har jammen fått handla og!

Jeg handlet første setter med babytøy samme dag som vi satte inn igjen egg (prøverørsbarn), har handla litt til og fått litt av ei venninne.

Ellers har vi allerede kjøpt vogn (som og kan brukes til broremann på 3,5 frem til babyen kommer), har strikket masse og har avtale med bekjente om å kjøpe vippestol og lekegrind snart... :)

Så for min del kjenner jeg at tiden nok kommer til å gå seint av den grunn og, så mye i hus så tidlig... :P

Lykke til videre :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...