Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her sover hun fra 8/9- 10/11, 13 - 14 og 15:30- 16:30.

Hun våkner rundt 5 på morgenen og er mye våken på natta, men sovner av seg selv ganske fort, men jeg lurer på om vi skal gjøre om på soverutinene på dagen? Hu får sove når hun er trøtt.

Fortsetter under...

Gutten på 8 1/2 mnd våkner 7-7.30. Sover første dupp ca 9.30 sover da til 11. Andre dupp er fra ca 14 - 15.30. Legger seg for natten kl 19.

Nå er jeg langt fra noen ekspert men hvis du kutter ut den ene luren, kan det hende hun sover lengre om natten. 5 var jo ekstremt tidlig :P

Når legger hun seg om kvelden?

Min er 8,5 mnd. Legger seg kl 20 og våkner kl 7:30, sover første dupp ca kl 10:30 og sover 45 minutt, sover så ca kl 13:30 i 45 minutt og fra ca kl 16 i 45 minutt. Slik har vi hatt det de siste par mnd. Han har vært litt urolig noen netter pga tannfrembrudd ;-)

Endret av KonTiki

Kuttet ut den siste suppen rundt 8-9 mnd. Så nå sover hun ca 1 time *2 i døgnet. Legger seg 1900. Alltid hatt problemer med søvn og kan våkne flere ganger på kvelden samt på natta. Sover til ca 7, men tar henne sammen med meg i senga så hun kan sove litt til avhengig av nattens tumulter :P

Annonse

Vesla legger seg til natten ca 19 og sover til ca 9 (fantastisk for mamma :)). På dagtid har hun til nå sovet ca 11.30-13.00 og så en kortere dupp ca kl 15. Er blitt litt tilklussa hele sovingen på dagen nå, da hun er vant til å ligge ute i vogna, men pga kulden måtte flytte inn i senga. Da blir det bare halvtimes dupper. Håper grastokkn slutter å vise tosifret minus snart!!

Vesla legger seg til natten ca 19 og sover til ca 9 (fantastisk for mamma :)). På dagtid har hun til nå sovet ca 11.30-13.00 og så en kortere dupp ca kl 15. Er blitt litt tilklussa hele sovingen på dagen nå, da hun er vant til å ligge ute i vogna, men pga kulden måtte flytte inn i senga. Da blir det bare halvtimes dupper. Håper grastokkn slutter å vise tosifret minus snart!!

Gradestokken... Før noen andre klager :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...