Candygirl_ Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 flere som har opplevd det samme og fremdeles vært gravid? ingen tegn til mens...
Barbarella og froskebarna Skrevet 10. januar 2013 #2 Skrevet 10. januar 2013 Jeg hadde positiv billigstrimmel en gang jeg var gravid, dagen etter testet jeg med cb digital og fikk "ikke gravid". Så kom ikke mensen, og etter noen dager testet jeg igjen og fikk "gravid" :-) billigstrimlene er mer sensitive enn cb, så jeg tror du er gravid. :-) Dette er mitt 7. svangerskap, og min erfaring med billigstrimlene er at en strek er en strek. Hver gang jeg har syntes at jeg har skimtet en strek så har jeg vært gravid. Men man kan jo ha kjemiske graviditeter da... Lykke til!
Candygirl_ Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2013 Takk for svar! har heller aldri før fått strek uten å være gravid.. så håååper jo i det lengste får ta en ny om et par dager.. tok en billig strimmel på søndag som var veeeldig svak, og en igår som var sterkere. og deretter cb digital som viste "ikke gravid" ;(
Februargullet2013 Skrevet 10. januar 2013 #4 Skrevet 10. januar 2013 Cb er ganske sikker,så er nok dessverre ikke gravid,hvis den var negativ
Barbarella og froskebarna Skrevet 10. januar 2013 #5 Skrevet 10. januar 2013 Februarprins, her må jeg rette på deg. Cb digital blir positiv ved hcg på 25 (5 og opp betyr gravid). Forrige gang jeg var gravid tok jeg blodprøve og billigstrimmel på samme dag, blodprøven på morgenen var <5, og billigtesten på kvelden viste positiv. Rart, men det viser i hvert fall at billigtestene er utrolig sensitive :-) i tillegg har du eksempelet mitt over. Så det å si at hun ikke er gravid synes jeg blir litt ukorrekt. Jeg vet jo ikke om hun er det eller ikke, men jeg mener ut i fra disse opplysningene at det er en god sjanse for at hun er det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå