Gå til innhold

Gravid og fått svineinfulensa... what to do?

Anbefalte innlegg

Tror sårt jeg har fått svineinfulensa :( Jeg bor på et internat på skolen min, hvor enkelte har dratt på skolen med svineinfulensa. Dermed er det veldig mange på skolen som sitter igjen smittet. Igår kveld fikk jeg en intens hodepine og halsen min ble veldig sår.

Kaldsvettet og verket i hele kroppen.

Da jeg våknet imorres var mandlene mine opphovnet og jeg hadde en veldig bettenelsessmak i munnen... Hadde også litt den følelsen av å være syk (ikke så veldig mye)

Skulle egentlig vært en super dag, siden jeg er akkuratt 12 uker på vei idag, men klarte ikke helt å bli glad når jeg kjenner tegn til infulensaen :/ Er så utrolig bekjymret over minien i magen...

Var på ultralyd for 1 uke siden, å så en frisk liten baby å klarte å slappe av godt etter det... men er så redd infulensaen skal skade fosteret..

Er det noen so vet hva jeg kan gjøre? eller om det er skadelig for fosteret?

Fortsetter under...

Hadde selv influensa i jula, det eneste man trenger passe på er å holde høy feber nede. . Da er paracet ok for gravide. .Få i seg rikelig med veske og godt med hvile. . Kontakt legen din hvis du er bekymret. . God bedring :)

Endret av KamillaL

Hadde selv influensa i jula, det eneste man trenger passe på er å holde høy feber nede. . Da er paracet ok for gravide. .Få i seg rikelig med veske og godt med hvile. . Kontakt legen din hvis du er bekymret. . God bedring :)

Tusen takk! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...