Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt drømte jeg om fødselen! Jeg har 12 dager igjen til termin. Første gang jeg har drømt om dette!Var en veldig rar drøm da.

Flere som har drømt om sin egen fødsel? Og kan man tolke det som at det ikke er lenge igjen?

Jeg gikk nemlig 13 dager over med første,og ble satt i gang,så håper veldig at jeg kan slippe å gå noe særlig over denne gangen og at det starter av seg selv:)

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. er vel ganske så vanlig å drømme om fødsel vil jeg tro... Jeg har gjort det, ikke nå tror jeg, men sist. Han ble satt igang, så jeg har ikke troa på at det skal skje sanrt, men at du tenker på det er jo klart ;)

Lykke til

Skrevet

Hehe,ja,var bare så veldig rar drøm. Har ikke drømt om det tidligere i svangerskapet,så håper det er et tegn på at jeg ikke må vente kildene denne gangen.

Tusen takk. Jeg gleder meg veldig!

Skrevet

Håper ikke det er et tegn på at fødsel nærmer seg når man drømmer om fødsel altså, ellers føder jeg lenge før tida her! (33 uker på vei). Drømte om fødselen igår (første halvdelen var forjævli, andre halvdelen var jeg i en lykkerus av en eller annen grunn. Og babyen min var selvfølgelig en gutt (drømmer alltid at jeg får en gutt, men jeg venter faktisk jente da)). I natt drømte jeg at jeg skulle amme denne gutten da, men jeg hadde bare to dråper melk i hvert bryst. Likevel var det nok til å mette lille babyen, av en eller annen grunn. Drømmer er rare og til tider veldig uvirkelige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...