Gå til innhold

SA natt til mandag, og allerede stoppet å blø? Er ikke det litt rart?

Anbefalte innlegg

Okay, jeg har aldri hatt en SA før (har to barn fra før), men natt til mandag begynte jeg å blø og det ble konstantert på ul på mandag at det var niks og nada i livmoren, ikke noe tegn til graviditet (skulle vært 6+2) så var ant bare et egg som kanskje så vidt hadde festa seg i livmorveggen eller noe sånt, hvem vet. Uansett, legen som tok ul sa at jeg kom nok til å blø 1-2 uker. Jeg har blødd relativt mye de siste 3 dagene, mye friskt blod, litt koagler. Men nå i kveld har det stoppet helt opp. Blir så forvirra. Når jeg har mensen til vanlig blør jeg 5-6 dager minst. Kan hende det starter opp igjen, men synes det var så rart så må bare spørre om noen andre har opplevd det samme?

Takk for svar!

ps, det går helt fint med meg i forhold til SA, vi prøver igjen etter påske og satser på vår/sommerbarn i 2014 :)

Fortsetter under...

Første gangen jeg hadde SA så blødde jeg forferdelig mye og i over en uke, men den andre gangen så blødde jeg bare i 4 dager.

Så det kan variere :) Og siden du ikke har noe i livmoren i følge UL så kan du være trygg på at alt er kommet ut.. Hvis du får vondt i magen og feber så bør du få en ny UL.

Godt å høre at du har det bra, så får vi krysse fingrene for at du får et vår/sommerbarn i 2014 :)

Første gangen jeg hadde SA så blødde jeg forferdelig mye og i over en uke, men den andre gangen så blødde jeg bare i 4 dager.

Så det kan variere :) Og siden du ikke har noe i livmoren i følge UL så kan du være trygg på at alt er kommet ut.. Hvis du får vondt i magen og feber så bør du få en ny UL.

Godt å høre at du har det bra, så får vi krysse fingrene for at du får et vår/sommerbarn i 2014 :)

Ok, takk for svar. Ja, jeg har jo aldri opplevd noe sånt før, og har hørt om så mange som har blødd mye. Nå var jo dette nesten mer som en forsinka mens å regne, men pleier jo da også å blø i mange dager når jeg har mensen, så derfor jeg stusser litt. Kanskje det har noe med HcG verdier som fortsatt er i blodet eller noe sånt, ikke lett å vite alt hva som foregår i kroppen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...