firsttimeforme Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Hva er mest effektivt for å sette i gang fødsel, aktivitet eller ro?
Puma - sprekker snart! Skrevet 10. januar 2013 #2 Skrevet 10. januar 2013 Sex er det eneste som fungerer, sier legene her...
Mamma jeg? Skrevet 10. januar 2013 #3 Skrevet 10. januar 2013 tja si det. Er ikke noe greit og slite seg helt ut for og få i gang en fødsel. Då har du ikke mye energi i gjenn til selve fødselen. Alt med måte tenker jeg. Skader ikke og prøve seg på en rask gåtur eller og springe opp trappen.
Smilende gravid Skrevet 10. januar 2013 #5 Skrevet 10. januar 2013 Jeg er også på overtid men prøver å ikke anstrenge meg mer enn at jeg ikke blir sliten. Greit å være våken og forhåpentligvis energisk når fødsel starter. Jeg hadde ikke klart å ha sex nå med tanke på overtid og at fosteret/baby virker så nær
Mamma jeg? Skrevet 11. januar 2013 #6 Skrevet 11. januar 2013 Jeg er nå 2 dager på overtid. Har hatt sex 2-3 ganger nå og det har ikke virket på meg. Ble strippet på onsdag uten effekt. I dag tar jeg med meg mannen min og går en tur.....
FruBlom:-) Skrevet 11. januar 2013 #7 Skrevet 11. januar 2013 Jeg merker at jeg får mer menssmerter og murringer når jeg slapper av, i alle mine svangerskap har rierne startet om natten når jeg har sovet... men det er jo ikke sikkert det er sånn for alle, men gå en kjapp tur sånn at du blir litt sliten, du må ikke slite deg helt ut... da får du ikke noe særlig hyggelig fødsel. Jeg var helt utslitt sist fødsel og det var helt grusomt, så anbefaler deg å gjøre alt med måte... Men jeg tror det beste du kan prøve er søvn, brystvortsstimulering og sex... de to sist nevnte er de som virker best. Jeg pleier og rompa og benen høyt etter sex sånn at det ligger der inne og ikke renner ut igjen... da får du best effekt.... he he
Tulipan:) Skrevet 11. januar 2013 #8 Skrevet 11. januar 2013 Form meg så er jeg sikker på at det var fysiskaktivitet. Husker at jeg drev hele ettermiddagen åfikse hestegjerde, i ulent terreng. Når jeg var nesten ferdig så begynt det:)
Mamma jeg? Skrevet 11. januar 2013 #9 Skrevet 11. januar 2013 Gikk en god tur i dag. Var ikke utslitt, men kjente det ja... Nå har det skjedd noe . Har ikke kynnere, men det stikker og svir i magen og underliv så noe effekt må det hatt.
Smilende gravid Skrevet 11. januar 2013 #10 Skrevet 11. januar 2013 Så bra da håper du føder snart. Her tar ting tid.....
Mamma jeg? Skrevet 13. januar 2013 #11 Skrevet 13. januar 2013 Ingen fødsel enda.... Nå har jeg gitt opp alle kjerring råd og innsett at den kommer når den kommer. Trøster meg med at jeg skal på overtidskontroll på sykehuset til Onsdag. Da får jeg en dato for og bli satt i gang om ikke noe skjer...meeeeeeeeeeeen nå er jeg ganske så lei av og vente ja.
Smilende gravid Skrevet 13. januar 2013 #12 Skrevet 13. januar 2013 Du har kommet dit jeg er. Det skjer når det skjer. For hver dag som går tenker jrg nesten at fødsel er lenger unna. Jeg skal på kontroll tirsdag. Kommer til å be om rask igangsettelse hvis jeg kan få være med å påvirke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå