Gå til innhold

Noen som har født før tiden med 1, men gått over termin med 2?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har født før med nr 1, men med nr 2 gikk over tiden? Jeg fødte 2 uker før tiden med nr 1, og lurer på om jeg kan være like heldig denne gangen?:);) Utålmodig av natur..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker fra 2.tri. Har ikke gjort det selv, men har to venninner det har skjedd med. Ene fødte 10 dager før termin med første og 8 dager over med andre. Hun andre fødte dagen før termin med første og noen dager over med andre ;)

Skrevet

Såpass ja.. Ja da kanskje jeg ikke er så heldig. Haha.. Hun kommer når hun kommer, men litt nysgjerrig:)

Skrevet

Jeg spurte gyno om dette før jul siden førstemann kom i uke 37.Han sa det var stor sannsylighet for at vannet gikk før denne gangen også.. men man vet jo aldri.Skal heldigvis ikke gå til termin uansett;)

Skrevet

Startet første fødselen din med vannavgang eller rier? Håper det stemmer:)

Skrevet

Lurer på nesten det samme ;) Fødte første 12 dager før, andre 7 dager før, så nå håper jeg ikke nummer tre følger trenden og kommer enda nærmere/etter termin :P Satser på en uke eller helst to før termin :D

Skrevet

Lurer på det samme...

Nr. 1 kom 17 dager før. Fødselen startet med vannavgang.

Tenker at denne kommer litt før termin, men vet jo aldri.

JM på ordinær UL sa at nr. 2 kunne komme nærmere termin, men som sagt, ikke godt å vite ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...