Tiin Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Er det noen som har født før med nr 1, men med nr 2 gikk over tiden? Jeg fødte 2 uker før tiden med nr 1, og lurer på om jeg kan være like heldig denne gangen? Utålmodig av natur..
Lollo83 <3 Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Sikker fra 2.tri. Har ikke gjort det selv, men har to venninner det har skjedd med. Ene fødte 10 dager før termin med første og 8 dager over med andre. Hun andre fødte dagen før termin med første og noen dager over med andre
Tiin Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2013 Såpass ja.. Ja da kanskje jeg ikke er så heldig. Haha.. Hun kommer når hun kommer, men litt nysgjerrig:)
Tina-30 Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 Jeg spurte gyno om dette før jul siden førstemann kom i uke 37.Han sa det var stor sannsylighet for at vannet gikk før denne gangen også.. men man vet jo aldri.Skal heldigvis ikke gå til termin uansett;)
Tiin Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2013 Startet første fødselen din med vannavgang eller rier? Håper det stemmer:)
Gjest AnneS Skrevet 9. januar 2013 #6 Skrevet 9. januar 2013 Lurer på nesten det samme Fødte første 12 dager før, andre 7 dager før, så nå håper jeg ikke nummer tre følger trenden og kommer enda nærmere/etter termin Satser på en uke eller helst to før termin
Sommerfugl78 Skrevet 10. januar 2013 #7 Skrevet 10. januar 2013 Lurer på det samme... Nr. 1 kom 17 dager før. Fødselen startet med vannavgang. Tenker at denne kommer litt før termin, men vet jo aldri. JM på ordinær UL sa at nr. 2 kunne komme nærmere termin, men som sagt, ikke godt å vite ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå