Gå til innhold

Hvilken vogn velger dere?

Anbefalte innlegg

Jeg venter nr 3 og hadde store problemer med bekkenet under begge de tidligere svangerskapene og etter fødslene. Nå er jeg på utkikk etter ny vogn- som er skikkelig lettkjørt slik at jeg slipper å slite meg gjennom en vogntur;)

Personlig har jeg dårlig erfaring med teutonia mistral(utrolig tungkjørt) og bedre erfaring med quinny freestyle( 3 lufthjul)

Hvilken vogn velger dere og hvorfor??

tar imot vogntips:):))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144007483-hvilken-vogn-velger-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter nr 4 og er like emmaljungafrelst som da jeg ventet første:)

Med første hadde jeg en mondial og en scooter og det var vogner som passet meg. Med tvillingene kjøpte jeg først en double city cross, men nå i oktober bestilte jeg den nye double monkey og tok den i bruk for ca en mnd siden og er veldig fornøyd! Jeg har fortsatt mondialen etter første, men tror jeg blir å selge den for å kjøpe meg en edge duo til nr 4. Solgt scooteren nå i sommer og hadde egentlig bestemt meg for en scooter s som ekstra-vogn til nr 4, men har ombestemt meg og går heller for en ozone:) Gleder meg til å kjøpe nye emmaljunga vogner og teste dem ut:)

Vil anbefale deg og sjekke ut emmaljunga ozone med city bag siden du vil ha en liten og lett vogn!

Jeg har mutsy 4rider og er veldig fornøyd med den. Synes den er lett og håndtaket kan justeres etter høyde og terreng. Gjorde det lettere for bekkenet mitt. Men så har jeg jo ikke prøvd så mange andre vogner. Har så klart prøvd standard vognene i butikkene, som emmaljunga, brio, osv. Synes de virket tunge og litt upraktisk for min del.

Babyjogger City Elite.

Vi hadde en City Cross (Emmaljunga) i bagvognperioden til første barn, og den er mye mer tungrodd for bekkenet. Svingbart forhjul er et absolutt must, spør du meg.

Anonym poster: 4ea7bbc5cc1a0ca25fd70098b8faa721

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...