Gå til innhold

Har jenta mi innmari store bein?

Anbefalte innlegg

Eller er Viking små i str.? Det var 50% på vintersko, så tenkte å kjøpe til minste på 20 mnd som hun skal ha til vinteren igjen. Men, jeg turte ikke kjøpe, for da tror jeg jammen jeg hadde måtte kjøpe str. 27! Str. 26 var liksom ikke så veldig mye for stor. Må ha skikkelig monsterføtter hun da ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144007480-har-jenta-mi-innmari-store-bein/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var vel noe stort ja.

Gutten min på 4 har 26 i vintersko nå, men det er Superfit.

Jeg har Viking vintersko stående etter ham i str 22, de er for store til lillesøster på 20 mnd. Hun bruker str 21, i Ecco.

Gutten min på 3,5 år har størrelse 28 i vintersko nå, det er superfit sine, men vi har hatt viking alle de andre vintersesongene, og syns de er helt vanlig i størrelse. Når han var 1,5 år brukte han størrelse 23 i viking vintersko.

Annonse

Jenta mi på 16 mnd bruker str 24 ( viking) og de passer kjempe fint. Så tror ikke du er den eneste med jente som har store føtter...

Jeg tør heller ikke kjøpe nå til neste vinter, klarer ikke gjette hvilken str hun har da..

Nå prøvde jeg Ecco i str. 26 etter storesøster, og det er ingen tvil om at Ecco er noe større i str.

Men, godt å høre det er fler med store bein da ;-) Tør nok ikke å kjøpe sko nå, for disse beina hennes vokser veldig i rykk og napp.

Min miste har også store føtter. Han er 21 mnd og har str 25. Jeg regner to størrelser opp hver sesong, så til vinteren blir det nok str 27:-)

Storesøster har også alltid hatt store(lange) føtter, men så har er hun høy også. Mulig det har en sammenheng. Kanskje hun blir en lang frøken:-)

Gjest Morn du

Jeg jobber i skobutikk! Viking er somregel mindre i størrelsen enn f.eks Ecco :-) Og bare for å ha sagt det, det er utrolig varierende hva barn bruker i skostørrelse. Jeg har hatt ni-åringer som bruker str 43(!) i sko..

Trodde jenta mi på 11 hadde store føtter jeg, hun bruker 39.

Men ni-åringer med str 43... Wow!

Vår sønn på 20 mnd. Bruker str.25/26 på viking sko:)

Han har store føtter synes jeg, og vokser i superfart!! ..ender nok opp på 45/46 slik som faren bruker:-p ihvertfall vist det fortsetter slik!

Annonse

Vi endte opp med å kjøpe 25 i Ecco vintersko. 24 hadde også gått, men da hadde de nok ikke holdt mer enn 1 mnd tenker jeg... Men har 23 i Dock boots, og de er ca like store - så størrelsene varierer mye fra merke til merke, synes jeg. Hun er snart 21 mnd.

Jeg jobber i skobutikk! Viking er somregel mindre i størrelsen enn f.eks Ecco :-) Og bare for å ha sagt det, det er utrolig varierende hva barn bruker i skostørrelse. Jeg har hatt ni-åringer som bruker str 43(!) i sko..

Ja jeg vet. Det var en gutt da. Trodde først moren tullet og var en av de mødrene som kjøper fire nr for store sko slik at barnet kan ha skoene i mange sesonger. Men jeg målte foten og det stemte :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...