Galskapens overhode Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Lillegutt sjarmerte lege og helsesøster. Han inkluderte dem i leken og var tålmodigheten selv under undersøkelsen. Han snakker godt for alderen og har god utvikling, men har falt ned på kurven sin. Ikke noe som var alarmerende, men vi skulle følge med. Ved fødsel var han 48 cm og 2720 g . 2 år gammel er han 94,5 cm og 13,6 kg Han sover fortsatt 2 timer lur, spiser litt dårlig men er blid, sjarmerende og fornøy som dagen er lang. Hvordan gikk deres kontroll og hvordan hår det med dere?
Flaggermusa Skrevet 12. januar 2013 #2 Skrevet 12. januar 2013 Var på kontroll på tirsdag og det gikk veldig bra. Småen fikk masse skryt og alt er som det skal være Ved fødsel var han 44 cm og 2060 gram. 2 år 88 cm og 12,8 kg Sover 12 timers natt og en liten dupp på dagtid før kl 13. Spiser det meste, snakker bra og bra motorisk utvikling. Går i bhg og stortrives, en liten rolig tullekopp som det sjeldent er problemer med
Gjest Frøken Pripp & Røverne Skrevet 22. januar 2013 #3 Skrevet 22. januar 2013 Vi var på kontroll i dag Det ble bare tid til noen minutter med prat, helsesøster trengte bare se med halvt øye at han var akkurat der han skulle være sa hun. Jeg fikk ikke sett vekstkurven engang, men jeg kommer til å stikke innom for å se den likevel en dag. Han lå lavt på skalaen sist jeg var der, på grensen til undervektig. Ved fødsel: 3360 g og 49 cm 2 år: 10,4 kg og 86 cm Sover 10 timer om natten og 2 timer på dagtid. Han leker lite med leker hjemme, helst klatre, grafse i skuffer eller gjøre akkurat det samme som meg. Blir litt kopi fra Flaggermusa nå: Spiser det meste, snakker bra og har bra motorikk. Går i Bhg og vil dit hver dag. Han er aldri rolig, så jeg har hendene fulle når han kommer hjem. Bare det å klare å lage middag uten ekstra rot er en utfordring
mariabee Skrevet 23. januar 2013 #4 Skrevet 23. januar 2013 Når får man innkalling til 2års kontroll? Vår jente ble 2 år i slutten av november, så lurte litt nå :
Gjest Frøken Pripp & Røverne Skrevet 24. januar 2013 #5 Skrevet 24. januar 2013 Når får man innkalling til 2års kontroll? Vår jente ble 2 år i slutten av november, så lurte litt nå : Jeg vet faktisk ikke om det er standard eller ei! Sist jeg var på kontroll var i april i fjor(15 mnd), og nå fikk jeg innkallelse igjen. Nettopp fylt to år. Neste kontroll var 28 mnd her hos oss
Foccacia Skrevet 24. januar 2013 #6 Skrevet 24. januar 2013 (endret) Jeg ringte faktisk helsestasjonen her jeg bor for å høre når gutten blir kalt inn. Vil ikke ha det oppi fødselen til baby. De sa det noen steder kunne gå helt til 2,5 før de ble kalt inn pga legedekningen. Gutten blir 2 år neste uke. Endret 24. januar 2013 av Pus med støvler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå