Gå til innhold

Eeh, var det spark? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke umulig det var babyen:-)) Jeg var 14 +husker ikke, når jeg kjent det første tegn til liv i mitt første svangerskap:-) Dagen før ul i uke 17 kjente både jeg og pappan det uttenpå magen:)

Var 13+3 tror jeg første gang jeg ante noe denne gangen..vet fortsatt ikke om det var det, men tror;) Kjennes som en fiskehale som klapper

Ikke umulig det var babyen:-)) Jeg var 14 +husker ikke, når jeg kjent det første tegn til liv i mitt første svangerskap:-) Dagen før ul i uke 17 kjente både jeg og pappan det uttenpå magen:)

Var 13+3 tror jeg første gang jeg ante noe denne gangen..vet fortsatt ikke om det var det, men tror;) Kjennes som en fiskehale som klapper

Jeg var hos jordmor i dag (er i uke 14 (13+4) og spurte om akkurat det! Jeg har også fiskehalefølelse i magen og hun sa at det ikke var uvanlig å kjenne bevegelse. Første svangerskapet mitt og det er bare så spennende :)

Annonse

Åå, så deilig å lese hva dere skriver :D håper så inderlig at det er den lille som sparker :D bare å vente å se om det kommer flere fremover da, så jeg kan bli helt sikker :)

Det er herlig! Håper at det er den lille - hvis ikke kan det hende at jeg har svelget en gullfisk uten å vite om det ... moahahaha :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...