FruBlom:-) Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Jeg har legat og slappet av i sengen og i sikkert to timer nå har jeg legat med menssmerter, vondt i ryggen og en baby som virkelig presser seg ned. Så får jeg en sammentrekkning som er litt vond med menssmerter å så forsvinner det igjen... Jeg skjønner ikke hvordan jeg ska klare 4 uker til av dette her.
iok med sønn <3 Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Off off... hold ut!! Klag litt på neste kontroll kanskje de kan sjekke åpninga? Jeg skal ha max syting på min kontroll, å det er på termin! Ho skal få stripse meg, selv om det ikke funka sist, så hååååååååper jeg det funker nå. 6 dager igjen...
mamma i november!(2005) Skrevet 9. januar 2013 #3 Skrevet 9. januar 2013 Har samme som deg.... :/ å er aleine med 7åring i hus i tilegg... Mye unødvendig innhenting av barnevakt osv til tider har 3uker igjen å sist fikk jeg 2uker før men har store planer om å knipe iallefall ei uke til ettersom fødehjelpa mi bor 4 timer unna så må vente til han er på disse trakter
FruBlom:-) Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2013 Jeg ska på kontroll den 18 januar, da ska jeg klage så mye jeg bare klarer =) he he av og til trenger man bare å klage å syte litt så føler man seg litt bedre.. Jeg krysser fingrene for at hun kommer litt før tiden =)
iok med sønn <3 Skrevet 10. januar 2013 #5 Skrevet 10. januar 2013 Høres bra ut Her har mannen influensa i hus. Tuuuuuuuuuuusen takk for det! Jeg går med de J#¤%#¤ kynnerne hele tiden og nedpress, stikking osv, Så kommer han med sjukdommen sin, og dere vet jo hvordan mannfolk er når de er syke Hehe... Så nå begynner JEG å få vondt i hals og hodet... jessssssssss akkurat det jeg trengte! Og en 2 åring som er full fart i! Blir mye dårlig oppdargelse om dagen da føler jeg... Mye film :/ Men mye kos me mamma da, så det er jo kjekt! Han var selv syk i jula, så håper han slipper unna noe mer nå... Jeg vil jo ha babyen ut snart!! hehe
FruBlom:-) Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2013 uff, det hørtes ikke gøyt ut... håper du slipper å få influensan i vart fall... Jeg har legat med helt sinnsyke mens smerter i natt... Jeg syns det er rart for jeg får det så fort jeg legger meg ned for å vile, så jeg er utslitt... jeg har ikke hadt bra søvn sen i torsdag, så jeg er rimelig lei nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå