Gå til innhold

Hvor ofte smiler babyen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor mange måneder er h*n?:)

Må dere gjøre noe for å få dem til å smile eller gjør de det uten no"underholdning"?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er 8 uker, hun smiler hver gang noen prater til henne :-) elsker oppmerksomhet! Har smilt masse i to uker nå- verdens vakreste smil :-))))

Skrevet

Gutten vår på 3 mnd smiler så og si hele tiden. Veldig glad gutt

Skrevet (endret)

Han er åtte måneder, og har smilt og smilt siden han var to måneder ca. Siden han var fire måneder har han også skrattledd. Trenger bare litt oppmerksomhet, ofte smiler og ler han for seg selv også. Og godt er det, for han våkner ca 100 ganger om natta :D

Endret av Ikkesåallerværst
Skrevet

han startet med å smile fra dag 10 når jeg eller pappa snakket med han. kun hvis han var god og mett og tørr. nå er han snart 4 uker og smiler lenge når vi prater med han. tror det er like før han ler. han lager masse lyder når vi prater med han. ser ut som han vil snakke... lille ollebollen :P

Skrevet

Min smiler stort sett hele tiden når han får oppmerksomhet, og det har han gjort side han var 14 dager :D

Gjest -Truseløs-
Skrevet

Gutten min er 10 uker og fra han var to måneder begynte han å smile mer når vi prater med han. Før den tid var det mer sporadiske smil. Han smiler noen ganger for dagen, men ikke i ett liksom. Han har holdt på å le - eller laget en lyd som ligner latter.

Skrevet

Frøkna her på 12 uker smiler også noen ganger om dagen, men heller ikke i ett.. Smiler spesielt om hun får oppmerksomhet og når vi prøver å "gire henne litt opp", feks ved bleieskift eller under lek. Det er ikke alltid hun responderer med smil når vi smiler, men som oftest. Venter på at hun skal begynne å le..

Skrevet

Vår gutt er 11 uker. Og han smiler hele tiden når noen prater til han kommer bort til han osv :) Det har han gjort siden han begynte å smile ved 5-6 ukers alderen :)

Skrevet

Min gutt smiler hele tiden. Han kan ligge på kryppetepppet sitt og bare smile uten at det er noe å se på. Første han gjør når jeg skal ta han opp fra vugga om morgenen er det stooore smile :P Ikke lenge før han begynner å le tenker jeg :) Har er 3 måneder i morgen :)

Skrevet

Jenta mi smilte fra hun var 4 uker gammel, siden det er det bare å kose masse og leke masse, men hun kan finne på å glo på noe for så smile helt for seg selv. Men det skjønneste er morgen smilet! Nå ler hun også, kjempe søtt. Ledd en stund nå :)

Skrevet

Her har lillebror smilt bevisst fra 3 uker :) Han smiler og prater høl i øra på oss alt nå og nå er han 3 mnd :)

Er ganske så morsomt å "prate"med han :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...