Gå til innhold

Barnehage moholt-valentinlyst.

Anbefalte innlegg

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Noen med erfaring fra barnehager i dette området?

Det går mot slutten på min tid som student så til høsten må min lille gutt i ny barnehage.

Denne gangen kjenner jeg ingen med barn i en aktuell barnehage er derfor engstelig for å velge en slik skrekk bhg med få voksne og en evig strøm av tilkallingsvikarer.

Så dere som kjenner til barmehager i det gitte området nevn de gode.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om at venninna mi er veldig fornøyd med Bromstad bhg som ligger like ved/nedenfor valentinlystsenteret.

Kokk som lager varmmat 2-3 g/uke, flinke ansatte, fint uteområde.

Skrevet

Vi var veldig fornøyd med berg barnehage, men den ligger nærmere tyholttårnet enn valentinlystsenteret. Dessuten jikk jenten vår i Eberg bhg som ligger 10-15 min å gå unna Kiwi moholt. Vi var ikke så veldig fornøyd med den da det er en veldig stor bhg med rundt 150bhg-plasser... Stort uteområdet, men jeg følte man mistet totalt oversikt der når alle avd var ute på samme område...

Anonym poster: 150e385ac34daa13c613762212df252c

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Takk for svar tar gjerne i mot flere

Skrevet

Prestegårdsjordet barnehage er helt fantastisk.

Tre avdelinger, ca. 12 barn på hver, mange gode og trygge voksenpersoner. Kun kvinner som jobber der, de fleste har jobbet der i 20-25 år, og er så sammensveiset og profesjonelle at man som foreldre blir helt rørt.

Dette er en trygg og god barnehage, og de fleste barna som går der får skryt i ettertida på skolen pga. godt samspill med andre og gode vaner.

Kan virkelig anbefales på det sterkeste. SINTEF-barn blir prioritert, og det kan være vanskelig å få plass, men virkelig verdt et forsøk.

Lykke til :-)!

Anonym poster: e9749bfd3dc7798f0620c943250fae2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...