Gjest Nerdens'mus Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Noen med erfaring fra barnehager i dette området? Det går mot slutten på min tid som student så til høsten må min lille gutt i ny barnehage. Denne gangen kjenner jeg ingen med barn i en aktuell barnehage er derfor engstelig for å velge en slik skrekk bhg med få voksne og en evig strøm av tilkallingsvikarer. Så dere som kjenner til barmehager i det gitte området nevn de gode.
BellaSuz Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Vet om at venninna mi er veldig fornøyd med Bromstad bhg som ligger like ved/nedenfor valentinlystsenteret. Kokk som lager varmmat 2-3 g/uke, flinke ansatte, fint uteområde.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 Vi var veldig fornøyd med berg barnehage, men den ligger nærmere tyholttårnet enn valentinlystsenteret. Dessuten jikk jenten vår i Eberg bhg som ligger 10-15 min å gå unna Kiwi moholt. Vi var ikke så veldig fornøyd med den da det er en veldig stor bhg med rundt 150bhg-plasser... Stort uteområdet, men jeg følte man mistet totalt oversikt der når alle avd var ute på samme område... Anonym poster: 150e385ac34daa13c613762212df252c
Gjest Nerdens'mus Skrevet 9. januar 2013 #5 Skrevet 9. januar 2013 Takk for svar tar gjerne i mot flere
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #6 Skrevet 9. januar 2013 Prestegårdsjordet barnehage er helt fantastisk. Tre avdelinger, ca. 12 barn på hver, mange gode og trygge voksenpersoner. Kun kvinner som jobber der, de fleste har jobbet der i 20-25 år, og er så sammensveiset og profesjonelle at man som foreldre blir helt rørt. Dette er en trygg og god barnehage, og de fleste barna som går der får skryt i ettertida på skolen pga. godt samspill med andre og gode vaner. Kan virkelig anbefales på det sterkeste. SINTEF-barn blir prioritert, og det kan være vanskelig å få plass, men virkelig verdt et forsøk. Lykke til :-)! Anonym poster: e9749bfd3dc7798f0620c943250fae2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå