Tonetralletroll Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Hva finner dere på med barna deres? Trenger tips. Vi går i åpen bhg, i svømmehallen, på lekeplassen og på trilleturer, men kanskje jeg kan få flere tips om kjekke aktiviteter her.
Madolyn Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 (endret) Er ikke hjemme med ett-åringen i ukedagene men kan jo si hva vi gjør i helgene Nå er det helt topp med aking, både i bakke eller at jeg bare trekker gutten på snowraceren bortover nabolaget Ellers er poden veldig glad i å tegne og male, og han gjetter veldig gjerne hva mamma tegner. Også trekker vi lekedyr opp av en lekekasse og sier navnet på dyret og hva dyret sier (f eks kua sier møø) også synger vi en sang om det aktuelle dyret (f eks kua mi jeg takker deg). Har mange jevnaldrende barn i nabolaget som vi ofte inviterer hjem til oss i helgene på "playdates", eller at vi besøker dem. Ellers har vi begynt å leke middagsselskap med alle kosedyra, og veldig stas å lage hytte under tørkestativet eller stuebordet Ellers elsker Muffin å bade så vi er stort sett på badeland hver søndag morgen/formiddag frem til han skal duppe. Også elsker han å sitte i fanget og kose mens vi ser på bompibjørnene eller mikke mus på tv Han elsker også å danse om vi setter på musikk, men det må være låter med fengende rytmer. Ballader gidder han ikke å danse til Endret 8. januar 2013 av Madolyn&Muffin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå