Gå til innhold

Hvor lang tid prøvde dere på deres barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ingen barn fra før, men titter innom fra 2. Tri. Her ble jeg gravid kun 1 måned etter p-pille slutt. Gått 7 år på de. Så gikk fort her første gang hvertfall, er faktisk allerede spent på hvor lang tid vi bruker på neste barn, selvom det er en veldig god stund til :D

Annonse

Nr 1 ble til i svingen (ca et halvt år før planlagt prøving).

Nr 2 i 2pp

Nr 3 i 1pp

Nå skal det sies at jeg ikke hadde gått på prevansjon på mange år før nr 1, og gikk heller ikke på prevansjon mellom nr 1,2 og 3.

Da jeg skulle ha min første sluttet jeg med p-piller i juli og hadde positiv test i slutten av august. Hadde brukt p-piller fast i 8 år.

Da jeg skulle ha nr 2 klaffet det første ordentlige pp, hadde gått på minipillen.

Nå prøver jeg på nr 3. Er i pp 3 nå, 3 dager etter IKM, ingen mens, men negativ test :( Har hatt hormonspiral i 5 år, tok den ut i juli, men begynte ikke prøving før i oktober.

Endret av Møøø - ønsker en ny kråke?

Annonse

Nesten 2 år på nr 1, 1 pp på nr 2 og er nå i 2 pp med nr 3. Full utredning osv før førstemann kom. Fikk konstantert tette eggledere som ble åpnet vha operasjon. Men tok likevel 9 mnd etter operasjon før testen var positiv.

Lykke til:-)

Mammaen til to små gutter: Moro at det gikk så fort med nr 2 for dere, det hadde dere fortjent da.Håper dere sliper å vente så mye lengre nå på neste mann:)

AnneS: Ja, nå må det jo bli på 4. pp.

Lurer på om vi bare skal la det gå sin gang nå, tassen er nesten 4 måneder, men jordmor anbefalte med å vente til han er 6 måneder. Jeg tenker jo sånn at jeg kan jo ikke være sååå heldig at det skal gå sååå fort vel? Og hvis det skulle gå så fort, så får vi heller være lykkelig for det. Har jo begynt å trene, så det hjelper mye på formen nå:)

Lykke til dere som prøver nå:)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...