Gå til innhold

Hvor mange bæsjebleier er vanlig?

Anbefalte innlegg

Gjest <3 2012 <3

Jeg ser det er mange som skriver i andre innlegg her om "bæsjebleiene" de bytter. Her i huset er det bra om man har èn om dagen - som regel er det kun annenhver dag. Gutten min er 10 uker gammel, og bruker Nutramigen fordi han ikke tåler vanlig melk. Han gråter endel om dagene når han ikke har hatt bæsjebleie, og det stopper så snart han har fått bæsjet. Prøver med Lactulose, men det ser ikke ut til å hjelpe mer enn litt.

Fortsetter under...

Lille frøkna mi får også nutramigen. Hun har vanligvis to bæsjebleier om dagen. Da hun fikk mm hadde hun 4 - 5 besjebleier (med tynn gul vannaktig avføring).

Er det vanlig at de får grønn avføring av nutramigen? Den er svært ofte grønn og slimete, men hun virker ikke å være plaget av det. Har ikke lenge oppblåst mage og kolikksmerter heldigvis. Er en måned til vi har time på barneklinikken for utredning.. :(

Annonse

Gjest -Truseløs-

OK. Jeg får nyte det så lenge jeg kan ;) ;) ;)

OK. Ja, jeg tror det er vanlig å ha grønn avføring av Nutramigen, og litt slimete. Det er ihvertfall sånn med gutten min også.

Bra kolikksmerter og oppblåsthet er borte! Det høres virkelig vondt ut!

Endret av -Truseløs-

Godt å høre at det er vanlig med grønn avføring når de får nutramigen :)

Takk! Var er mareritt for oss alle når det stod på.. Stakkers lille frøkna hadde store magesmerter, skrek mer eller mindre hele døgnet og fikk ikke sove. Etter at vi begynte med nutramigen har vi fått en ny baby som er glad og fornøyd og som sover mye :)

Nå har det faktisk gått 5 dager siden siste bæsjebleie! Noen ganger er det hver dag, men andre ganger kan det altså gå lengre imellom. Skjønner ingenting av det her. Han fullammes, men får litt smaksprøver innimellom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...