Gå til innhold

Vil bare sove, sove, sove ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg akkurat inne i 2.trimester nå og jeg er så trett. Jeg vil bare sove og sove. Er det flere enn med som har det på denne måten? Dette er mitt første svangerskap. Jeg føler at jeg har gått fra å være Duracell-kanin til slappfisk på tre måneder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var sånn med førstemann. Sov på bussen på vei til jobb, gikk med øynene lukka på vei bort til jobben, sov i korte pauser, sov 4 timer på sofaen etter jobb, og gjerne 14 timer om natta. Haha!! Heldigvis gav det seg rundt uke 14-16 mener jeg å huske. Denne gangen har jeg ikke vært så trøtt heldigvis, nytter ikke å sove med en snart 2-åring på fullt gir! ;-) Sov så mye du kan og nyt at du har lov til det ;-)

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å sove hele tiden selv ;)

Skrevet

Er 20 uker på vei nå, og det kom som et slag i trynet, plutselig mistet jeg all energi, og kan fint sove 14 timer som deg Snella med nr. 2. Ikke gøy egentlig, føler at hele dagen forsvinner, og så er jeg allikevel ikke uthvilt når jeg står opp... :( Jeg har lest flere steder at når man er halvveis i svangerskapet så kommer energien tilbake, men jeg føler for å bare sløve hele tiden, ingenting som frister å gjøre. Er lei av å si at jeg er sliten....

Skrevet

Jeg var sånn frem til uke 13-14 tror jeg. Så var det akkurat som noen skrudde på en bryter igjen. Var SÅ deilig å ikke føle seg så trøtt og sliten :)

Skrevet

Jeg varveldig trøtt frem til uke 16. Men nå har det plutselig kommet igjen er i uke 21.

Skrevet

Godt å vite at det ikke bare er meg og godt å vite at mange blir bedre :) Tusen takk for at dere deler erfaringene deres, ladies!

Skrevet

Konstant trøtt, egentlig vært det helt siden jeg fant ut at jeg var gravid. Er nå over halvveis.

Stoffskiftet har vært på grensen, men var visst bedre sist.

Har lest at det kan skyldes B12-mangel også, så tenkte å spørre legen ekstra om det på neste kontroll.

Er visstnok også noe om at mangel på B12 kan være vanskeligere å oppdage fordi man (sannsynligvis) tar folat-tilskudd...?

Skrevet

Jeg kjenner meg godt igjen, dette er svangerskap nr.3 og har siden jeg ble gravid omtrent slitt med søvnen om natta,jeg klarer sjeldent å sovne før en gang mellom 24-02 og så er det opp igjen til kl.syv..som oftest så våkner jeg før dette og blir liggende å bare makke frem til jeg må stå opp..

Nå er jeg 20+5 og jeg kjenner at det begynner å tære på kroppen at den ikke får det den trenger av søvn....

Og etter uke 12 så ble det verre for det var da jeg fikk denne energiløsheten som dere andre snakker om at forsvinner rundt denne tiden..Så om det ikke gir seg snart, så ser jeg ingen annen utvei enn å be om sykmelding så jeg får tatt igjen noe av søvnen.. for jeg føler meg mer og mer som en zombie...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...