Tussi skalblimamma <3 Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Er det flere som nistirrer på dopapiret etter tørk for å sjekke farge...? Er jo livredd for at det skal være en rosafarge der, eller noe sånt... Og idag tror jeg jammen det var det!! :/ Ble hysterisk med en gang kjenner jeg. Etterpå var det en lysebrun-aktig klump(beklager!!), såvidt den vistes, men... I dag har jeg også hatt smertekramper.. Så... Er ikke mye som vipper meg av pinnen altså...
*Kattemor* fikk jente Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Brunt blod er gammelt blod. Har selv hatt noen runder med dette allerede, men spiren lever. Sjekker også papiret grundig
Symbio Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 Jeg sjekker også papiret konstant! Hadde MA i sommer og er nå gravid igjen. Det værste va da jeg var på julebesøk å gikk på do. Gikk nesten i oppløsning et kjapt øyeblikk da jeg så rødt på papiret. Å så var det bare julemotiver på papiret!! Men som en annen sa, brunt blod er gammelt. Og lysebrun klump kan bare være utflod som har tatt litt farge fra det gamle blodet. Håper du slipper å se mere farger på papiret, tussi! Krysser fingrene for deg!
mamma til 3-snart 4 Skrevet 8. januar 2013 #4 Skrevet 8. januar 2013 ser du har fått noen trøstende ord lenger oppe Ikke for å skremme deg, men tenkte bare å fortelle om min SA, for den gegynte nemmelig med brunlig utflod i 3 dager, før jeg begynte å blø og mistet. Tenkte det kan være greit å høre to versjoner. Hvorlangt er du på veg? du kunne kansje tatt en privat UL eller noe for å sjekke at alt er fint? Ønsker deg lykke til
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2013 Er 5+5... nå var det rødt friskt blod....siden dette var fryseforøk med ivf tar jeg vaginale tabletter, så det kan jo være irriert oppi der... men har bittelitt mensmurring i tillegg.. ringer fastlegen imorgen. Hun tar heldigvis ul.. søren altså.. :'(:'(:'(
mamma til 3-snart 4 Skrevet 8. januar 2013 #6 Skrevet 8. januar 2013 Åååå Håper du får komme inn raskt i morgen, og at hun kan se noe! Si hvordan det gikk da!! Lykke til
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2013 Håper jeg også... blir dårlig med søvn her inatt ja:'(
AnitaLilja Skrevet 9. januar 2013 #8 Skrevet 9. januar 2013 Off, får vondt inni meg av å lese det her, Tussi!! Krysser fingre og tær og det som er å krysse for at det bare er vaginaltablettene som gir deg en liten støkk!! Masse lykke til ihvertfall, sender deg masse gode tanker for natta og morgendagen!! <3
Liaes Skrevet 9. januar 2013 #9 Skrevet 9. januar 2013 Hvilke vaginal tabletter tar du? Jeg tar utrogestan og er litt irritert der nede. Hadde litt rosa på papiret i dagtidlig jeg også, men regner med det bare er irriterte slimhinner! Har ikke blitt noe mer siden, så satser på at alt er bra! jeg skal på ul torsdag, så merker jeg er litt ekstra spent da!
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #10 Skrevet 9. januar 2013 Jeg bestemte meg for å ikke ringe lege i dag! Det ble bare med det lille blodet i går, og har overhode ingen smerter som kan være farlig. Mannen min fikk roet meg litt ned, og minte meg på hva jeg hadde sagt før jeg ble gravid: "jeg skal ikke bli hysterisk over alt".... Så nå er jeg rimelig sikker på at det er litt irritert der oppe etter utrogestanen, Legen har sikkert ikke gjort noe med det uansett, siden det er så tidlig. Må bare vente til ul'n om 14dager Thumbs up for ikke-hysterisk!!!!
Bambine33 Skrevet 9. januar 2013 #11 Skrevet 9. januar 2013 Kjenner meg igjen, og skjønner du blir redd veldig bra at det ikke har skjedd noe mer, alt er helt sikkert fint. Jordmor sa til meg at det er viktig å tenke positivt, hvorfor skal det ikke gå bra? Jeg har ikke hatt blødninger, men sjekker hver eneste gang jeg har vært på toalettet, selv om jeg ikke har grunn til å tro at dette ikke skal gå bra tror det bare er sånn latent redsel vi gravide har....har også lovet meg selv på forhånd at jeg ikke skal bli hysterisk som gravid, men det er jo så dyrebart, så det er jo naturlig Lykke til, jeg er helt sikker på at alt står bra til med den lille spiren
Metti er håpefull Skrevet 9. januar 2013 #12 Skrevet 9. januar 2013 Jeg bestemte meg for å ikke ringe lege i dag! Det ble bare med det lille blodet i går, og har overhode ingen smerter som kan være farlig. Mannen min fikk roet meg litt ned, og minte meg på hva jeg hadde sagt før jeg ble gravid: "jeg skal ikke bli hysterisk over alt".... Så nå er jeg rimelig sikker på at det er litt irritert der oppe etter utrogestanen, Legen har sikkert ikke gjort noe med det uansett, siden det er så tidlig. Må bare vente til ul'n om 14dager Thumbs up for ikke-hysterisk!!!! Tussi kjære jeg blødde flere ganger i 1 trimester og er overbevist om at det var av vaginaltabelettene. I helgen tok eg canesten vaginaltabeletter og tror du ikkj eg hadde en blødning igjen i dag så tror du har kommet frem til riktig konklusjon.. lykke til
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #13 Skrevet 9. januar 2013 Tusen takk Metti Det kom litt etter begge dosene idag, så det er ganske tydelig at det er irritert der oppe! Og gud så glad jeg er for det! Jippiijay Nå kjenner jeg på gleden igjen! Det er jaggu ikke langt mellom frykt, glede, sorg osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå