Gå til innhold

Tidlig ul, utenpå eller innvndig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ul denne uken og lurer på om det blir utvendig eller innvendig, er da 8+2, er ganske tynn så håper det blir utvendig :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg tror det blir innvendig UL når det er såpass tidlig.

Jeg hadde utvendig UL først ved uke 13, men det er sikkert variasjoner der også.

Masse lykke til! :)

Skrevet

hadde innvendig frem til uke 13.

Skrevet

Hadde utvendig i uke 11+1 :) Var kjempetydelige bilder!

Skrevet

Va på utvendig igår å va da 9+1:) fikk tre flotte bilder

Skrevet

Jeg hadde innvendig når jeg var 8+3.

Skrevet

Jeg hadde innvendig i dag. 11+ 6. Spørs hvor du er, om du er slank eller ikke og hvor godt utstyr de har.

Jeg var på offentlig sykehus.

Skrevet

Tror det er vanlig med innvendig UL frem til uke 13 sa jordmor til meg. For bildene blir mye bedre da.

Skrevet

jeg var på ul i uke 7, fikk se et bankende hjerte ved utvendig UL. Etterpå tok hun en innvendig i tillegg bare for å sjekke noe som så uklart ut, men alt var fint :)

Så det kommer nok helt ann på hvem du møter og utstyr. Trodde ikke det hadde noe å bety om du er tynn eller ikke? Jeg har ikke blitt kvitt magen etter forrige sv.skap, er ikke akuratt stram rundt magen, men funket fint med utvendig for det;)

Lykke til :)

Skrevet

Håper det blir utvendig da :P i forje svangerskap var jeg inne rundt uke 20 å da tok de invendig å synes det var helt forferdeli, fikk ikke handkle over en gang, fikk bare besjed om å kle av meg å sette meg i den stolen :/ følte meg oversett og til bry :/ håper ikke det er han samme som sist, da kommer jeg til å be han pensjonere seg ;)

Skrevet

Jeg har vært to ganger i uke 11&13, da hadde jeg både innvendig og utvendig. Så du må nok belage deg på innvendig. Det er ikke vondt! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...