Gå til innhold

Hvor lenge greide dere sove på magen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og har alltid pleid å sove på magen, er virkelig det beste!

Er 14 uker på vei nå og har ikke sovet på magen på 14-15 uker da magen har vært så øm og vond fra jeg startet på hormonsprøytene (prøverør).

Klarer kun å sove på sidene så sover generelt dårlig :(

Annonse

Forrige graviditet lå jeg på magen til jeg var ca 6 måneder på vei, det var først da magen kom for fullt.

Men siden da klarer jeg ikke ligge på magen som jeg syns er litt dumt. Var absolutt favorittstillingen min å sove i før. Så nå er det ca 3,5 år siden jeg lå på magen sist.

Nå er det kun på sidene...

Det er noen uker siden jeg greide å sove på magen.. Er i uke 23 nå:)

Har ikke lagt på meg spes. Mye enda, har bare en liten kul, men det føles så ubehagelig å ligge på magen:-/

Nå har jenta inni magen begynt å sparke såpass hardt at det nesten vises utenpå, og da er det ihvertfall bedre å ligge på siden:)<3

Annonse

Jeg måtte slutte i uke 6 fordi jeg ble kvalm av det, og enda kvalmere av å ligge på ryggen. Nå i uke 10 er jeg fremdeles mye kvalm, men kan heldigvis sove både på magen og på ryggen igjen. Og godt er det, for hoftene og leggene krangler litt hvis jeg ligger lenge stille, så her roterer jeg rundt og rundt på alle fire sider etter tur for tida :)

Første gang ble det ikke ubehagelig før i uke 27. Dennen gangen har jeg ikke kunne ligge på magen på mange uker, og er 22 i dag. Men så venter jeg også tvillinger denne gangen. Er en absolutt mageligger, og trodde aldri jeg kom til å få sove på sidene før jeg ble gravid, men det har gått helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...