Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg kan rett og slett ikke huske når snuppa som nå er 22mnd begynte å sove ute... Men husker at det var da hun begynte å sove mye bedre på dagen.

Nå har hun en lillesøster på 3uker, så derfor lurer jeg..er jo altfor tidlig enda, men tenkte jeg skulle spørre ihvertfall:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg fikk førstemann var det en uke etter fødsel som var grensa. Nå med nr 2 fikk jeg beskjed om jeg ikke trengte å vente en hel uke. Men hn er født på sommeren da, må vel se an temperaturen litt også...

Skrevet

her måtte hun vente til hun var ca 2 måneder, av praktiske årsaker, men tror ikke jeg ville latt henne sove ute før det uansett pga. kulde.

Skrevet

Okei, tusen takk for svar! Da kan jeg jo begynne med engang:-)

Skrevet

Okei, tusen takk for svar! Da kan jeg jo begynne med engang:-)

Skrevet

Kan ikke skjønne hvorfor du skal vente med å legge henne ut?

Begge mine har sovet ute i vogna fra den dagen vi kom hjem fra sykehuset :)

Skrevet (endret)

Jeg har en juli baby da! men begynte med en gang jeg kom hjem fra sykehuset!! ho sov (sover) mye bedre ute! når jeg utover høsten/vinteren nesten sluttet med det(pga.regn,snø,kulde) sov ho mye dårligere! ho sover litt ute enda hvis det ikke er for kaldt og dritt vær,har ikke tak ho kan stå under :(

Endret av E83
Skrevet

Sovet ute fra hun var 2 dager her.... Holdt henne inne om det har vært for kaldt, men stort sett på tur hver dag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...