cerababy Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Hei! Jeg kan rett og slett ikke huske når snuppa som nå er 22mnd begynte å sove ute... Men husker at det var da hun begynte å sove mye bedre på dagen. Nå har hun en lillesøster på 3uker, så derfor lurer jeg..er jo altfor tidlig enda, men tenkte jeg skulle spørre ihvertfall:-)
Aiyanna Rose Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Da jeg fikk førstemann var det en uke etter fødsel som var grensa. Nå med nr 2 fikk jeg beskjed om jeg ikke trengte å vente en hel uke. Men hn er født på sommeren da, må vel se an temperaturen litt også...
itb Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 her måtte hun vente til hun var ca 2 måneder, av praktiske årsaker, men tror ikke jeg ville latt henne sove ute før det uansett pga. kulde.
cerababy Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2013 Okei, tusen takk for svar! Da kan jeg jo begynne med engang:-)
cerababy Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2013 Okei, tusen takk for svar! Da kan jeg jo begynne med engang:-)
Puppen og lillemor Skrevet 8. januar 2013 #6 Skrevet 8. januar 2013 Kan ikke skjønne hvorfor du skal vente med å legge henne ut? Begge mine har sovet ute i vogna fra den dagen vi kom hjem fra sykehuset
E83 Skrevet 8. januar 2013 #7 Skrevet 8. januar 2013 (endret) Jeg har en juli baby da! men begynte med en gang jeg kom hjem fra sykehuset!! ho sov (sover) mye bedre ute! når jeg utover høsten/vinteren nesten sluttet med det(pga.regn,snø,kulde) sov ho mye dårligere! ho sover litt ute enda hvis det ikke er for kaldt og dritt vær,har ikke tak ho kan stå under Endret 8. januar 2013 av E83
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 8. januar 2013 #8 Skrevet 8. januar 2013 Sovet ute fra hun var 2 dager her.... Holdt henne inne om det har vært for kaldt, men stort sett på tur hver dag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå