Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan har dere andre vert i syklussen etter negativt forsøk? Jeg skal ringe inn mens i slutten av uka ca! De siste dagene har jeg hatt veldig mye hodepine, kvalme og er nedfor! Hele gårsdagen hadde jeg bare lyst å ligge og grine! Kansje en forsinket reaksjon på neg. forsøk? aner ikke hva d er! Men jeg gleder meg sååå til å begynne på igjen! Dette blir mitt andre forsøk, så nå vet jeg vertfall hva jeg går til!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144006962-i-pauseperioden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Ikke morsomt å være nedfor, siden det er så mye hormoner i sving ved et forsøk er det ikke alltid like lett å finne ut hvorfor man er slik. For min del har mens i "pauseperiode" vært "hardere" , mye smerte og mye følelser og nedfor. (har pcos, og ikke regelmessig mens) Men jeg føler de har vært tøffere enn vanlig. Dette er helt sikkert svært inviduelt da. Men slik er det for meg :) Enig med deg at det er greit å vite hva man går til, da er det ikke like skumelt :) Spennende :)

Masse lykke til :)

Lovise83: jeg har vært sliten og i psykisk ubalanse/veldig hormonell etter det negative forsøket. Jeg vet ikke om det har med at hormonene fortsatt sitter i kroppen eller om det er psykiske reaksjoner.

Du skal i gang med nytt forsøk ved neste mens? Håper så inderlig at du lykkes!:-)

Jeg skal sette inn fryseegg i feb, hvis de overlever.

Er noe sånn jeg også har tenkt det er! Reagerte egentli ikke så mye som jeg hadde trodd rett etter, så har sikker litt med psyken å gjør i tillegg til hormoner ja!

Jeg skal ringe inn mens rett over helga håper jeg! :-) er veldig klar til å kåmme igang igjen! Har du mange på frys? Håper inderlig vi lykkes denne gangen ja! Februar er måneden siden desember ikke var det for oss! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...