Gå til innhold

Når begynte dere med rutiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn er kun 4 uker så har ikke begynt med rutiner. Tenker mest på leggetid. Når begynner natten for deres babyer? Hvor gamle er de? Da min sover så ulikt på dagtid er det vanskelig å få lagt han til en bestemt tid. Noen dager kan han sove fra 4-7/8,for så å være våken til 12. Andre ganger våkner han 8 på kvelden,tar seg en liten dupp rundt 22.00, og våken til 2-3..

De to siste nettene har han nesten ikke sovet... Kun en halv time her og der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Retter overskriften; når starter natten for barna babyene deres? Og når starter dere med kveldsrutiner

Skrevet

Vi har ikke rutiner ennå. Vesla her er snart 10 uker. Men hun sovner mellom 1,2 og 3 engang på natten. Da sover hun i fem eller seks timer før hun skal ha mat. Så sovner hun igjen etter mat og sover i 3 timer til. Etter dette sover hun ikke noe særlig. Bare små dupper innimellom frem til natta igjen. Vi får sove godt alle sammen med denne metoden så vi lar det gå deg til av seg selv.

Vi bader og steller når hun er mest opplagt for det.

Skrevet

Her er lillejenta 1 mnd gammel, og vi har heller ingen rutiner ennå. Stort sett så sovner hun i 22-tiden og da legger vi henne. Så våkner hun hver andre/tredje time og vil ha mat.

I natt spiste hun kl.22, 24, 03, 06, 09 og kl 11. Blir ikke så mye søvn på meg da, men i natt sovnet hun faktisk med en gang etter hun hadde spist. I går natt derimot var det mye skriking og byssing etter måltidene. Så da ble enda mindre søvn på meg. (Pappaen skal på jobb, så han får sove.) Gleder meg til hun sover 4-5 timer i strekk;)

Skrevet

Forrige uke sovnet han rundt 00.00-00.30 og sov fram til 04.30-5.30.ammet han og så sov han fram til 8-9..dette funket veldig bra.. Men de siste dagene er han veldig urolig så den soverytmen hans ble ødelagt..nå har vi bestilt time hos osteopat.. Han har så utrolig mye luft som gjør han så urolig..håper det hjelper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...