Gå til innhold

Hvor ofte bytter dere bleier?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest <3Barn&Engler<3

Ved behov.. Altså, jeg vet hvor mye tiss ungene mine takler i bleia.. Gutten på snart 2 år må byttes bleie nesten med en gang det er tiss i den, mens lillesøster klarer fint å bruke bleia til den starter å bli noe tung... Men pga storebror, så blir bleiene til begge ungene byttet så fort det er merkbar mengde i bleia.. Storebror har alt for sart hud på rumpa, det er såpass ille at han blir rød på stumpen før han i det heletatt er ferdig med å bæsje...

Nå er vi startet med do/potte trening på han da, og fast rutine med å gå på potte før man skal sove/når man står opp, med jenta på snart 1år..

Takk for svar. Jeg gjør det alltid før vi skal noe eller før sovetid osv på kvelden. Men av og til vanskelig å huske når vi bare går hjemme og hun ikke bæsjer ofte.

Men da var jeg ikke så unormal da.. Bytter ca 5-6 selv:)

Annonse

Jeg vasker ved hvert skift med servietter og vann selv om det bare er tiss. Så ligger han og spreller litt uten bleie til han tørker.

Om natten når jeg skifter tissebleiene vasker jeg ikke. Da bare bytter jeg fort på soverommet.

Har aldri smørt han med noen ting ved bleieskift. Han er 3 mnd og har ikke vært sår frem til nå

Endret av Lisse_01

Annonse

Vaskar ved kvart bleieskift av gamal vane (er sjukepleiar og har byta fleire voksenbleier enn babybleier i mitt liv). Har så godt som aldri byta bleie på natta.

Smører ho ikkje, ho har aldri vore sår. Lufttørkar så sant vi har moglegheit.

Endret av ★

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...